Julfar


Ras Al Khaimah hà assai attraversu, ma Julfar hè unu di i più interessanti è misteriosi. Questa hè una cità antica, chì fù scuperta quandu a cità hà cuminciata à esse attivata. Djulfar fu citatu in i cronachi in u 600 di aC. E. Di l'elli hè cunnisciutu chì hà pruspiratu finu à u seculu XVI, ma per un bellu tempu ancu i archeologi ùn sanu micca da induve circà.

Descrizzione

Djulfar era una cità di a citadine medievale, è ancu un portu, chì indica chì era di grande impurtanza nantu à i rotti cummirciali trà Àsia è in Europa. Duranti l'escisione, truvava una vechja cità in brique. Allora l'archeologi anu stati assicurati chì ci era un portu storicu cù i strade strade è e case di pietra corale.

Julfar era un portu cercatu in l'intrata di u Golfu, unificà i mercati europei è u cumerciu trà l'Africa è l'India. Inoltre, i circhavgini truvaru e restu di a liquidazione di ladrone di terre, situatu solu di 10-50 cm sottu a cità antica di a corale, in quandu campò di 50 000 à 70 000 abitanti à i seculi XIV-XVI.

Hè cresce chì u paese di ladu di terre, custruitu à una prufundità di 2 à 3 metri è à un angolo diferenti à a cità di a corale, ùn hè micca cunnessu cù a cità. U brick building made of clay from rivers vicini vìnniru truvati in dui fossili principali, ma micca in area remota. Ci hè certi signali chì i pescadori vivivenu prima quì l'apparizione di a cità di petra. Ntô 1150, u geògrafu arabu Al-Idrisi hà scrittu annantu à a cità antica com'è u centru di a mamma-di-perale, anu minatu.

A principiu di u XVIe seculu, Julfar fù abbandunatu da i residenti, postu chì a so fonti principali di l'acqua fresca - u fiumu - hè stata inundatu da i currenti di mare è di sedimentarii.

Cumu ghjunghje?

A cità antica hè vicinu à l'autostrada E11. Pudete truvà à u locu cù auto. Per fà questu, avete bisognu à andà in a strada è andate à Al Rams Rd. A fine di questa via curretta hè Djulfar.