Hilary Clinton hà prumittu di fà ufficiale di Kanye West

Kim Kardashian avia a prutesta di diventà a donna di un servitore publicu. Kanye West, in a so intenzione di esse presidente di i Stati Uniti, hè statu attivamente supportatu da Donald Trump, è issa Hilary Clinton offra à prutege u raperu in a pulitica.

I ambizioni di West

Dopu, Kanye hà proclamatu stessu un diu, è durante a ceremonia MTV VMA 2015, parlendu da u stadiu, micca bjudicatu, annuncia a so intenzione di scorri di presidenza in 2020.

Questu ùn perduva micca solu i fanni, ma a so moglia, Kim Kardashian, chì ùn hà micca sughjettu di diventà a prima dama di u paese.

I seguenti d'Internet anu creatu assai fotozhab cù un musicu. Traspendu a famiglia stella à a Casa Blanca, prisentatu cumu l'artista vi circonda di pittura è pane di campagni.

Leghje ancu

Hilary Clinton hà prutestatu di diventà rivali di l'Ovest

Hilary, chì hà tutte e chance di divintà u dopu capimacherariu americanu, hà guadata l'alizzione, cum'è evidenza di varii valutati è i sondati di l'opinioni, hà decisu d'aiutà u raperu acquistà l'esperienza è u prumittìanu u postu di un servitore publicu in u so squadra.

Intantu, prumuviu di fréterai l'ardore di u West, specifichi ca hà pensatu d'occupari a presidenza presidiale per dui termini, chì significanu chì l'artista ùn ùn brillava.