Anzi slaves

Un casale hè unu di i pochi riti chì si faci à assicurà per tutti i pòpuli di ogni naziunalità. In un locu, a festa di a festa hè più tradiziunale, qualcosa inusual. Ma a soluzione di u matrimoniu hè sempre rispettu. Unu di i più belli è seri hè u casu Slavicu. È ùn hè micca sempre in u prucessu, cum'è in vestiti è ornamenti. Eccu a sposa - a rappurtazione di a feminità, è u sposu vi riflette riflessa a qualità più masculina. Ma l'inusual in a celebrazione sò l'aneddu slaves. Questu accessori hè spesatu micca solu per a cunferma u cunfortu di l'unione di amore è cunsezione. L'annu per u matrimoniu di i slaves hè, prima di tuttu, un amuletore putente chì guida, pruteghja è inspira i ghjovani è a so famiglia futura.

I mudelli populari di i aneddu slavi

Anelli di e casu in u stilu Slavicu sò diverse in u disignu - anu sempre un simbolicu simbolicu impatrunitu o infatti sulitendu un anellu. In a cultura eslava, sempre tutti i sardini sò stati attaccati da i signa di swastika, chì sò assai numerosi è ogni ghjornu hà u so propiu significatu. L'annu di casu hè u nome di gravure, chì hè appiicatu à l'armani.

Anelli Slaves d 'annu da u silver . Prussiana hè u metale più preferitu in a cultura slave. I slaves pensanu chì i prudutti di l'argentu sò energia neve, capaci di prutezzione. Perchè, per u matrimoniu in u stilu Slavicu, l'aneddu di castagneto più chjaru sò fatti d'argentu.

Eclissi Slaves d 'oru . Ouro, sicondu i slaves, porta più energia negra e povera. Per quessa, si i aneddu di i matrimonii erani digià sceglie nantu à u doru, in a cultura slave hè accustatu à decurallu cù veru ornamenti è simboli quantu pussibuli.

Anelli di cunte cù simboli slavi . Prima di tutti, però, i slaves ùn anu micca focu annantu à u metalu da quale l'annu hè statu cast, ma nantu à i simboli usati nantu à questu. I più tradiziunali sò l'ornamenti di i swastika, i simboli di i matrimonii è i Kolovrat, è ancu i simboli di l'energia masculina è femina. Un altru scheppu di frequenza di runes di l'aceddi, u valore chì anche ancu un putenza putente di a guardia.