U vistutu di cetume per l'estate

Unu di i materiali più cusili è cumule per una stagione calurra hè statu sempri alguddu. Stu tela naturale hè utilizata da i diseggiani in tutti i culleghji d'estate. Elementu grassu è naturali hè l'ideale per un periodu di ancu u caldu più intensu. E, sicuru, i vestiti di cuttimi sò un modu populari di vestiti di e donne per l'estate. Stu tipu di robba hè perfetta per ogni arcu di ogni ghjornu. Un grande assortiment permette di cumprà u mudellu più riescuditu, chì sustene l'avatati di a figura. I stili più populari di vestiti d'estiu di u cotonu in i stai più recenti sò i seguenti:

  1. Dress-sarafan . Sarafani di cottura sarazzu fermanu in un corpu largu. Disegnaturi offerenu mudelli monocromani l'accurdate cù l'imagine restituite per ogni ghjornu, cumu e cumminzioni di colourri è stampi in varianti volanti cun espere nuddu, un stile largu, cù una cina esposta.
  2. Dress-razletayka . U più vistitu di u vestiti d'altri di ciuciù di curta statura sò largu mudelli gratuiti. I raciuni ponu aiutà micca solu per creà una figura femminile originale, ma ancu elegante è cunfortu per surviglii a staghjunali.
  3. Cottunità di vestiti cù l'estilu di l'anni 60 . I vestiti d'estivi di più di moda da u cuttuni midi longi sò stili femminili cù una ottazione puffy, una coquette rigularità è un stretchinu à a cintura. Tali mudelli sempre sughjate nantu à l'armunia è l'eleganza di a figura. E vistiti in u stilu di i 60 cum capisce assai l'imaghjini di un stilu di cunfortu romanticu, incùodore, è ancu un pruduce affettu in u stilu .

U vistimentu di st'omu fattu di cuttimentu per pienu

E donne di moda cun una figura magnífica, i stylistichi ùn sughjenu micca di guardà dopu à una longa durata, ma per ùn spirimendu cù i formi di mini. A versione più optimu di u vestitu d'estiu da u cotonu à chinu sò i mudelli midi. E sti vestiti sò rapprisentati da i sarafani eleganti cù un quadru è u collu V, chì accentureranu i pècuri eranu, mudelli chjuchi cù una fabulosa falda è accentu nantu à a cintura, è ancu in a variante cun inutilizzatu.