Culunna attaccò l'omu - un signu

Da l'antichità, a ghjente hà vintendu u cumpurtamentu di l'occhi, l'animali è l'altri vicini vivendu à u vignetu, ma nimu ùn pare micca causà una tali actitudine ambigua à elli cum'è un coru. Dotazione di una mente straordinaria, hà personificatu geniuses è maghi neri in i fichi è in epic folk. Ci hè una massa di signali attaccati, cumpresa questu - un corpu attaccau un omu. Cumu hè interpretatu, serà infurmatu in stu articulu.

Perchè cresce attaccà i ghjente - signe

Dapoi u tempu immemorial, era cunvinta chì u cumpurtamentu aggressivu di questu paese in relazione à un omu significa qualcosa, perchè era ella chì era portante una guerra, una famine è era quella chì hè stata retrata à u so canvas "L'Apoteose di a Guerra" da u famoso artista V.Vereshchagin. Pareci videranu in questu cumpurtamentu di l'uccelli, un significatu sicretu, attribuutu ostensibly in questu modu da a multitùdine di una persona, significati è impurtanti cambiamenti in u destinu aveit. E se pensate chì u corru hè struitu un intermediari trà u mondu di i morti è a vita, era assumatu chì i cambiamenti ùn anu micca esse felice è felice.

Questu "elettu" hè urdinatu ind'è urighjina di visità a chjesa è di candele per a salute di tutti i so amori, è dinò un servitu di luttu. In ogni casu, alcuni avvisanu a cura di u culore di u piumu di l'avicinu: se hè negra, valuta aspittà per una bona nutiziana, è se gris - da ghjusta. U signu annantu à l'attaccu di un coru di un zitellu era ancu più terribili - era creatu chì una morte imminenti averia, ma chì ci hè una altra versione in relazione cù u fattu chì ellu viaghjà longu è diventà famoso per u mondu sanu, perchè ellu hè elettu.

Inturate interessatu à i segni di l'attacchi di corpi in una persona, ùn deveru micca scurdate chì l'acelli ùn viaghjavanu vicinu à seguitu, sullivanu e chjovi, è pò esse chì una persona hè ghjustu ghjustu vicinu à u nidu, questu hè u coru è hà stufatu. Eppuru puderia riesce nantu à qualchi dettu di u bagnu, perchè tutti sanu chì i coralli sò crap for everything brilliant.