U maritu civile, MakSim, passò à a figliola di u Diputatu di u populu di a Duma

A vita pirsonali di i celebritii ùn hè micca menu interessante da a serie televisione, chì assai amori amanu. U famosu cantante russu MakSim, per esempiu, s'amuse à ogni modu pussibuli da i fanali è i ghjurnalisti ciò chì passa fora di l'urganisimu, è ùn hè micca in vain.

U fattu hè chì micca chì tuttu hè tutte di u performatore di successi populari "Sapete" è "L'amore hè un velu". I repertoriu anu truvatu chì a zitella avia da pocu di sfurtuna solu, da u so cumpagnariu civil business Anton Petrov.

Ricordatu chì Anton Petrov è Marina Maksimova (l'omu MakSim) hè una figliola, chì hè giustu 11 anni, u so nome è Masha.

Chì ci hè u mutivu di parting?

Tuttu hè abbastanza trillita, un omu di l'affari hà scambiatu un cantante di 32 anni cun un criaturu per un amicu di 21 anni di età cun parenti promettenti. A fiancee di Petrov era figliola di l'Dipartazione Statale di u Dipartitu di Elizaveta Bryksina. À a fine di u mese anu un casale previstu.

U fattu chì u so maritu hè infielesu MakSim hà amatu ancu, sia in pusizione.

Leghje ancu

Sicondu un amicu struitu di u performatore, Marina caccia difficili difficultà cù a partenza di un amatu. In ogni casu, Anton hè un bon babbu, finanzià aiutà u zitellu è participeghja in a so educazione.

- A vita si spende. Sò assai distruggeru, perchè Anton ùn ci ne semi micca maritari, ma, apparentimenti, hè u destinatu. Aghju liberatu di felicità è d'amori, - l'attrestra hà avè partitu i so emozioni.

Avemu nutatu chì a relazione di a coppula dura un annu è menzu. In più di Masha, MakSim hà una figliola maiò - Sasha, hè 6 anni. U so papiu hè u primu maritu di u cantante, u so ingenieru di sonu Alexei Lugovtsov.