Top 10 malatii di u vaghjime

L'accentu di u vaghjimu hè marcatu è micca solu da culurite follhe è l'ultimi ghjorni in caliu. A temperatura cambia e l'umidità di l'auloghja aumenta sensibule par a freti chiuvuli, chì sò cundizioni ideali per a propagazione di bacteriasi patogeni. Inoltre, e malatie cronica s'agrende, è hè assai prubabili chì si sò aghjuntu à a lista.

Allora, in i deci malatie, a probabilità di cullà oghje chì si sviluppeghja in u tempu di vaghjimu, includenu:

№1: Influenza u infezzjonijiet virali

A fine di u vaghjimu hè accumpagnatu da epidemichi di infezzioni virali, a maiò parte di a influenza . U periculu di sta pesta hè attente à u risicu di riscosu di cumplicazioni serii.

Per a prevenzioni di a malatia sottu cunsideratu, hè più efficace per vaccinate. Inoltre, avete bisognu à seguità sti cunsiglii:

  1. Sè pussibule, evitari parechji concentrazioni di persone.
  2. Lavute a to manu à spessu cun sapi è acqua.
  3. Per trattà i peccati nasali cun un modu specialu, per esempiu, l'ungüinu d'oxolie.
  4. Pigliate vitamini, immunomodulatori.
  5. Cunsumu più tè in legnu verdure.

№2: Angina

Infezzioni chì entra in a cavità orali, settle nantu à l'amichi. Per via di questu, hè un prucessu infieraturu, suppurazione è, in cunseguenza, angina si sviluppa.

Per annunzià sta maladie hè pussibule per mezu di mètudi d'incrementu di e forze protettivi di un organu ( immunità ). Sì dite à l'addictaie à grigia, avete da prufilaxià a to gattiva, crescita a quantità di calde.

№3: Cistite

Sta maladie à a succorsa à i femine più frequente per a ropa insignata. A transizione di u vestitivu di l'uttùviru à u regnu di u legatu di u fieru sessu hè realizatu cù gran difficurtà, perchè diventanu vittimi d'ipotermia è cistite.

Mèturi preventivi:

  1. A cura di ghjustu, in particulari in u sistema genitourinariu è i rizi.
  2. Evite una longa stanza in i stanzuli friddi in una pusizione seduta.
  3. Impegià cun vigore i preziosi di higiene persunali.
  4. Evite esercitu fisicu eccessivu.

№4: Thrush

In u cascatoghju hè una forte diminuzione di l'immunità. U mutivu di questu - mancanza di u sole, una dieta minaccia per a mancanza di frutti è freschi. Questa provoca a multiplicazione attiva di infezioni è fungi, e tanti di donna soffrenu di trisce.

Puderete esse prublemi di prublemi si avete un eccettu puntuale à un ginunu, seguitanu u sistema immune.

№5: Laringitis

Parechje persone sò familiarizati da a voce tipica di "vuci" - rossu, sgrossu è ronche. In questu casu, ci hè ancu una sensazione spavintusa in a gola, u dolore à ingà. Sti simmulitani chiaranu una malatìa cum'è laryngitis.

Per prevene à a malatia avà da, novu, di mantene l'immunità è gargare più spessu. Ecc .: infusions superiori: San Giovannino, carcelu. Pudete ancu aduprà una suluzione alcoolica di clorofila.

№6: Malati tal-ġilda

Strangamente abbastanza, in u vaghjimu, ci sò casi di dermatite è dermatiti più spessu. Questu hè dovutu di una diminuzione in e forze protettiva di l'organiziu, è cun una attività più grande di i microorganisimu chì causanu malati.

A prevenzione hè a cura di cura di a sicurezza manu. Inoltre, hè bisognu di evità l'ipotermia è pruvà menu cun contactu cù l'uggetti pùblici (maniglieri, manigliali).

№7: Disturbi digestivu

A pritazzioni di e malatie crunulògii di u passa gastrointestinali hè causata per un cambiamentu cambiamentu di a dieta, cum'è un ciclu biològicu pocu attivu di u corpu in u vaghjimu.

Per pruteggià di cunsiquenzi chè avè avè bisognu à passà à tempu à nutizie di dieta, seguità a cundizzioni di u taburete è a temperatura di u corpu.

№8: Reaczioni allergii

In u vaghjimu, sopratuttu à a fine di questu anni di l'annu, a ghjente hè più freti in casa è in casa, in quantu à l'aire frescu. Questa pò causari un exacerbamentu di l'allergii, cum'è a quantità di poi inalatu è i composti chimichi aumenta.

Per a prevenzioni di malattìa duverà esse più freti di spazii umidi, ghjunghjenu. Inoltre, hè bisognu di attempu di evitari cuntattu cù allergens possibli.

№9: Pyelonephritis

A causa di sta maladie hè spessu l'ipotermia di u corpu in a regione lugubriali o sante prolongatu in superiori friddi. U trattamentu deve esse attivatu immediatamenti, cum'è a pioneonefritis cambia rapidamente in un tipu crunulariu.

Evite a malatia pò, se ùn permettenu micca l'ipotermia, ùn permettenu micca l'ingressu à u corpu di infezioni è virus.

№10: Disturbi nervu

Dopu à a diprissioni di u vaghjimu a spessu chjera, anche in vain. Stu fenominu accumbe l'iniziu di u tempu cunvinciu di l'annu in constantità.

Ùn ci sò micca misure privati. Ci hè impurtante per amparà cumu per trattà a tene stessu. Cum'è drogode supportive, pudete piglià sedattivi d'arba.