Preparing the trees for winter

U fruttu pruduttu per l'invernu hè a funzione principali di un orticulteur. Dopu tuttu, solu questu aiutà à l'arbureti cun surviglii dura u tempu duru è esse prutettutu da pussibule pudere. U più gran pericorsu hè rappresentatu da i ghjàllichi per i radichi di l'arburi, a parti più nanzu di u troncu è a furchetta di rami.

Frost allora ferma l'eoreli in i frutti di fruttu cù un arrangiatu superficialu di u sistema radicali. Prugnoli, ciliegie, pumati - sti arburi in invierno soffrenu più. À terri ariani, cum'è in l'inguerni severi severi severi, a prubbabbilità di danni aumenta. U danni à u sistema radicali pò causà un debilitamentu di u crescita, a perdita di i culturi, a sequenza di l'arburi è a so morte.

Pigliemu e arburi per l'invernu

Per prutezzione di e razzii da a glaciali in u castagnu, i cinguli truncati coprenu circa 3-4 cm cun una chjuda di mulch. Per queste propiu, u più adattatu hè turf, perchè ùn nia micca nàscita i sorgenti. Ùn usarle micca è paglia. In i inguerni forti, i giardinatori stilla hibernate l'arburi cun neve finu à a furchetta di i rami principali.

U danni à a parti infermale di u troncu è a basa di i rami spessu occuru à a fini di l'invernu à causa di l'alternazione di coghju forte nantu à i ghjorni solei è à una freti à a temperatura di aduprata à u frostu nuttati. Tali dannu hè chjamatu cremelle è grigu. Appressu cum'è posti mortus secos, a maiò parte di u sudu di u troncu. Dopu, u cortese mortu lags behind and expels the wood.

Tali dannu hè assai periculoso, perchè u scambiu trà u sistema di e razziali è e folla hè disturbatu. E in settimienti à settimani, i funghi.

Per prevene ghjudicazioni frette, l'arburu fallenu in calce cù calce è aghjunghje sulphate di cobre: ​​per 10 litri di acqua ponenu 2-3 kg di calcina, 300 g di sulfate di cobre è 1 kg di arcilla. In u marchju, a calichera si deve esse ripetite, ma in quellu tempu a nebbia cascata. Hè per quessa, ùn hè pocu cumuni per u troncu per allistendu e rumenzi esquelettichi cun un pianu finitu di 3-4 capasti è si mette cù filatu o filu.

Preparatori i ghjovani àrburi per l'inguernu

In i lochi altri, in casu di inundazioni di i jardini, i zucchetti di l'arbureti ghjocani sò cuparti da a crosta di ghiaccio, chì quellu puderà daniele à u troncu còrtax à l'arradicatu o à qualchì suprema. In queste locu accumene l'acqua di urtugrà, è per via di l'umidità invernu, a parte di sopra sopra à l'articulu è u sistema radicali pò esse dannighjatu in l'arburi ghjovani. A maiò spessu allora succede nantu à a terra di terracotta. Semu devi esse ricordati chì in i spazii induve si scurderizza stagnate è u calenzana si pateva, u scambiu di gasu di u locu hè disturbatu. Tuttu chistu rallenti u crescente di e razzii è deprimisci l'arbre à tuttu. Dunque, in quelli spazii, hè necessariu di piglià mette in prima primavera per rinunzià l'acqua.

Tanti cosi à u ghjovanu ghjàllicu in l'invernu ponu purtari nascì è racogalli.

I sguardi sò ricerchi in un raccogliu di spazii vegetali, in munzieddu di legumu, paglia, scumferu, o in l'area di l'ortu eranu. Per quessa, a purità di u situ hè a principalità per a prutezzione di i tronchi di l'arburu di u danni da i surdati. Per aiuto chì i sete ghjucà micca in l'arburu in i passaggi di neve, hè necessariu di cumprà a nuvola di l'arburi. Questu hè particulare spiciale durante u periodu scogghiu.

Cumu scurzà l'arburi per l'inguernu? Spessu, per questu usu solu. À u primu, u troncu d'ombra hè impannillatu in un ghjurnale, è hè densamente superimpostu è fissatu cù spina. A parti più nanzu di u teatru di a tagliitura hè un pianu più profundo in a terra è poi allighjatu. Invece di tetti, unie ghjardiniici dilettanti utilizate l'alti calze calze. Tradizziunalmenti, i vignaghjoli sò stati cuparti da i canardini, timbi di girasole, assicurinu, ghjustu frammanu. Ùn hè cunsigliatu di utilizate rampi di zucca.

Strapping simultaneousamenti prutege i zuccuni di i ghjovani arbureti da u danni di i vitture per a frette.