Poleneuropatia diabètica

Cum'è a diabetes mellitus mellitus longa è 1, è in i so primi tempi, assai pazienti comenzan a soffrenu di fibri nervi à causa di a famiglia di l'ossigenu (hypoxia). In solitu issu induce una pèrdita assicuranza di sensibilità è sviluppu di l'erosione ultraconale di i pedi.

Poleneuropatia dijetica - sintomi

I signali di a malatia varienu sicondu u tipu di diabetes mellitus è a so durata. Inoltre, a sintomatologia diretta dipende nantu à a forma di a malatia in questa. A classificazione hè a più cumuni in a medicina russa:

U primu tipu di sindromu hè debbule. In l'omu, ùn ci hè casi senza prementi, per questu possi bisognu di diagnosticà a malatia quandu hà aduprà prucessi per a sensibiliità, a conduction di fibri nervi, è dinò di verificà u ritmu di u core, rifuggi di geniculate.

In u stadiu clinicu, sò questi sintomi:

U tipu più cumuni di malatìa à sta stampa hè a polineuropatija sensitiva diabètica o a forma sensorimotora di u sindromu neuropàtic. Sviluppeghja lentamente, circa 5-6 anni dopu à l'iniziu di a diabetes. In u principiu, sò parechji signalamenti sottinclusi, ma in u tempu a maladressi prugressa, guidendu i danni à i nervi periferichi di u troncu è, in cunseguenza, invalidità.

Poleneuropatia dijetica - trattamentu

A priorità in u trattamentu di sta malatia hè a normalizzazzjoni di a cuncintrazione di glucose in u sangue. Un regimimentu integratu di trattamentu includenu ancu:

In certi casi, un pruduttu d'antibiotici pò esse dumandatu, in particulare si hè un sviluppu di gangrene.

Polyneuropatija diabètica - trattamentu cun rimedii folkiati

Infuzione per rinfurzà a severità di u dulore:

  1. À pruduzzioni ugguali mischjà i fiori sborrati secchi di clover rougheru , u pani d'agliu, sage, fenugreek, klopogon, razza gialla è cassia d'arburu.
  2. 30 grammi di materia prima per a cerveza in a mitad d'un litru d'acqua fogara (preferibile in un cuntainer o termo).
  3. Insistanu durante 2 ori.
  4. Agri 300 ml per ghjornu per 3 gruppi.
  5. U cursu di a terapia hè di 20 ghjorni.

U caldo terapeuticu:

  1. Mudivanu a ràdica di Eleutherococcus, fremura 15 g di pollu in 300 ml d'acqua (fassi 20 minuti).
  2. Trascorsu per 15 minuti per infusione.
  3. In una solu suluzione, pour 2 cullenade di zucchero di limonu è 10 g di meli.
  4. Piglia u calzu com'è un tè durante u ghjornu in porghjechi.

Inoltre, bagni caldi per i pedi cù l'addiventazione di e canti medicinali sò assai efficace: Leonurus, fogli di alchocche di Gerusalemme, oregano, salvettu , camomile.