Princess Maria-Olympia, Amelia Windsor è autri stati à a publicità campagna Dolce & Gabbana

Disegnaturi italiani Stefano Gabbana è Domenico Dolce cuntenenu à amaze u so avianu cun un accordumentu pocu cunzidirativu chì si vede à i campagni di publicità di e so novi cullizzioni. Per prisentà u mondu cù prudutti nantu à a publicazione di u ventore-inverno 2017/18, i disinfestatori di moda decide di invintà no solu mudelli, ma di i fioretti, à u sparaci. Tra d'elli era a surella di u prìncipe britannicu William Amelia Windsor è Maria-Olympia, a principessa greca.

Amelia Windsor

A marca Dolce & Gabbana piace à travaglià cù Amelia

A quarta surella di u primu Guglielmu hà iniziatu a so ricercata mudelaghjula, ma hà avutu nutatu quasi sùbitu da famosi. A campa di Dolce & Gabbana era unu di elle, è in gennau di questu annu offerta Amelia un cuntrattu prufittu. Prima, a zitella hà participatu à un spettaculu inusual in Milan, è dopu avà era invitatu à sparà i tiatru. Quandu u rapprisentante di a cumpagnia hà avè nutatu, Windsor hà spertu d 'esse una personalità brillanti chì puderia attruisce facilmente un grande numedu di novi clienti à a marca italiana.

Amelia Windsor in a campa di publicità Dolce & Gabbana
Princess Maria-Olympia

L'idea cun l'impegni di monarchi in l'affari di publicità chì piacia à Stefano è Domenico chì dopu Amelia, un cuntrattu hè firmatu cù a Princess Maria-Olympia. In ogni modu, quandu sta cullaburazione cù i monarchi hè ghjunghje à un mumentu, è vicinu à elli l'audience anu vistu i zitelli di famosi personalità. Fate chjamate Alessandra Garcia, a figliola di u famusu assistente Andy Garcia, a figliola di u pruduttore di a moda Tarak Ben Ammar - Sonia Ben Ammar, Lori Harvey, a figliola di u popular comicu Steve Harvey è assai altri.

Alessandra Garcia
Frame da a sesión di foto
Leghje ancu

Gabbana è Dolce - u maestru di cuntrastu

Parechji chì anu interessatu in a creatività di a marca Dolce & Gabbana sapemu chì Stefanu è Domenicu sò maestri di u cuntrastu. Cumpitenmente cose cundizioni per a presentazione di e so creazioni, chì sò prontu evidenti. Cusì hè questu tempu, i mudelli riturnate in vestiti da a nova coleta nantu à u mercatu di Palermu, oghji è da quelli chì si stàvanu da i lucali è à u cuntampista cù i ligumi. E li picciotti eranu cusì bellu è bellu chì anu causatu l'eccitazione veru trà i questi, è invicie cù l'attitudini cù u ritrattu cù elli.

Filmamentu hè stata aduprata in u mercatu di vegetale Palermo
Sonia Ben Ammar
Un quadru da a cullezione di vaghjimu è invernale Dolce & Gabbana