Hè pussibule à messu in casu annu?

A durazione di un santu passatu hè 366 ghjorni in casu di 365 ghjorni di l'annu d'annu. Sicondu i signaghji chì anu sviluppatu in l'antichità, un santu passatu hè un tempu lamentante per tutti l'impenze seriu, perchè tutti fallinu. Certi sò scepbitichi di sti supersticionesi è ùn sò micca temerati di l'annu avvicinatu. Altri, à u cuntrariu, teme, è attribuiscenu à tuttu u male. À u listessu tempu, e coppiu in amuri sò spessu intruduce, sese è pussibuli associà a so vita cù l'arme familiale è mantene i sacramenti di a casale à questa ora.

Hè pussibule à messu in un annu baccalau da u puntu di vista di a chjesa?

Ogni ghjornu chì cadinu u 29 di frivaru, anu ancu u nome - u ghjornu di Kasyanov. Per un bellu tempu u ghjornu era cunzidiratu unu di i più difficiuli è riesce per u populu. Hè assuciatu à numeru leggende è credenze. In ogni ghjornu, in u futuru, a ghjente hà pigliatu à teme micca solu questu ghjornu, ma l'annu santu.

Sicondu statistiche, ora ancu quelli chì sò assai luntanu da l'antica superstition, chì stillu pruvate micca di creà un matrimoniu è à ùn maritaru micca in questu tempu. Ma quantu sò sti medichi? A ghjesgia ùn ùn ricunnosce i preghjudizi. Se e persone si veramenti credenze è sinceramente amare à l'altri, dopu un'annata bisestru per elli ùn saranu micca un impunenti per a creazione di una famiglia forte.

A chjesa ùn hà micca previstu di pruibillazione duranti stu piriu, per quessa hè possibbi casu à un annu bellu, senza pensà à e consegni negattivi. I rapprisentanti di u Cristianesimu sò cunvinti chì e ragiuni familiari ùn dependenu micca di e dati sbagliati o di boni. U più impurtante hè u sentimentu cummrupte d'amore è u rispettu per un associu chì pò aiutà à superà tutte e prublemi è l'ostaculi in u viaghju. Ma se i ghjovani sò veramente temerati di questu annu è sò cunvinti chì micca avè micca guidà à qualcosa bè, perchè, sicuru, hè megliu postponà a casu finu à un periudu più adattatu.