Indiana

L'India hè assai ricca à u termini di a cultura è di un state multinazione. Dunque un gran numaru di vacanze di e diverse culturi, tradizzioni, credenze si celebranu nantu à u territoriu di u paese. Annualmente ci sò festivals di i diversi ghjorni è i festivali culurite indiana.

Natali Indiani

Se parlemu di i vacanzi pubblichi, chì ùn anu micca di una naziunalità particulari, ma sò celebrati in tuttu u paese, ci sò solu trè in l'India. Jurnali Indipendenza di l'India hè celebrata annu l'u 15 d'Agostu. U sicondu vacanze naziunale hè u ghjornu di Repubblica Hè cilibratu u 26 di jinnaru. U anniversariu di Gandhi hè celebratu tutta u paese in u 2 di uttrovi.

Inoltre, parechji pruvince di u paese cuntenenu e vacanze di religioni, credii è naziunalità. I più populari è numerosi sò i festi di a religione induvente. U più grande di elle - Diwali , hè marcatu da un festivale di lumi di parechji ghjorni (u stessu nome di a celebrazione hè traduzzione da u Sànscritu per "un fiery bunch"). Parechji festa si significanu a vittoria di a luce nantu à a bughjura è sò accumpagnati da carnival processions, pirotecnia, canzone è dances. Diwali hè generale cilibratu in uttrovi o nuvembre è dura 5 ghjorni.

Fù altri cume celebrazione indiana, citatini deve esse fatta di "festa di culori" - Holi (data flottante). Hè digià cunnisciutu da tuttu u mondu è hè cilibrado in parechji di i so rinceri. Altri festivals indù: Pongal (festa di gratitù di a racolta, u 15 di ghjennaghju), Rama-navami (u ghjornu di l'apparizione di Rama, 13 d'aprile), K rishna-janmashtami (u ghjornu di l'aspettu di Krishna, u 24 d'aprile).

Vacanze in India è Rituali

L'India hè ancu unu di i paesi duv'è a parte di a populazione musulmana hè assai alta. I vacanzi Musulmani sò u sicondu in u numeuru di marcatori. I datali di e celebrazione in questa riliggiuni sò attaccati à u calendariu lunare (Hijra), è da cambià da annu à annu. Unu di i festimi musulmani più impurtanti in l'India, si devi rinsignà u vacanze di Uraza-Bairam , chì marca u mumentu di u mumentu di u Ramadan, è a festa di u sacrificiu di Kurban-Bayram .