U boicotottu di Dolce & Gabbana accupa à impegisce: Miley Cyrus s'hè oposatu opara à a norma di marca!

S'è pensatu chì Miley Cyrus hè oghji impiegatu preparatu per a vanda è discussa cù a so mamma, l'arrangamenti di fioritura, vestitu è ​​menù, quì hè assai mistade! U cantante ùn hè micca persone: cuncerti cù novi canti, entrevista è discussione di i seguenti rumuri di a so addiction di drogu, ecc. Questa volta, una occasioni per a discussione di Miley era un postu dedicatu di u fruttu più chjubu Bryson Cyrus, musicista è, più ricenti, mudelli. U ghjovanu hà participatu à a nova sala di moda Milanu Speaker Dolce & Gabbana.

Unu di l'ultimi rendimmi di Miley Cyrus

A sera amante hà scrittu in Instagram:

Ti vògliu, u mo prìncipe, u mo cucciolo di Bear Sweet, è vi felicità di u vostru debutu in u podju. Sapemu chì ùn avete mai hà sunnutu d'esse un mudellu è sì un muscellu terribili, unu di i megliu, ma hè a nostra robba - noi, Cyrus, pruvate à tutti in ogni locu è in tuttu! Speru in li limiti razze! Proud, diretta da u Nashville à l'Italia!

Bryson Cyrus

PS D & G, ùn aghju micca bè d'accordu cù a pratica di a vostra marca! Ma iu piacevule è sustene a vostra inizione di sustegnu à i zitelli ghjovani è promettenti. Hè una grandi pianificazioni per vede tutte è brilla cù più putere!
Leghje ancu

I PRC di a casa di moda, Dolce & Gabbana sempre hà travagliatu perfettamente è purtatu dividends even from scandals: u boicotizzu addivintò u mutivu d'emissione scandalous T-shirts, parlendu contr'à l'utilizazione di servizii supraniali di maternità da e parenti gay, cuscenza spiegata. Ci sò parechji nimici ntra i stiddi trà l'astri, ma ci sò parechje più fanelli, trà elli a prima donna di America - Melania Trump, chì adora vestiti è costumi da oddi disinziaturi di moda.

Stefano Gabbana è Domenico Dolce

A strada, Stefano Gabbana ùn avè mantenutu silenziu nantu à a ricerca di Miley, ma cun rispetta a dignità:

A nostra marca hè italiana è ùn avemu micca cura di a pulitica, ma ancu sò pocu insaccate per a pulitica americana!