Speak correctly! Top-12 sbagli di quelli chì parlanu russiu

Parechje ghjente in ogni ghjornu in a so parolla fate un sbagliu è ùn possa micca sospettà chì elli mirananu ridículu. Hè u tempu di curre a situazione, cusì a vostra attenzioni hè l'errore di più parlante.

A lingua grandi è putenti di lingua russa hè studiata in scoli è altri istituzioni educattivi, ma ci anu sempre un gran numaru di i persone chì facenu i sbagli in i paroli simplici è trivial. Basta à esse ignurante, hè ora di corriggiate! Studi di parrari corremente.

1. Comu dici: zvonc

Cumbattu - chjama. Un sbagliu assai cumuni chì si sente in ogni locu. Sviluppà un abitudine utili di pridilà l'emphasis correctly è à insignà à l'altri.

2. Dici comu: stanu

Correctly - put or put up. In populu littiratu, hè solu chì l'arechje sò impannillati in un tubu quand'elli sèntennu a frasa "impone un brique" è simili. U verbu di u tipu perfetta di "put" hè mai usatu senza prefix.

3. Diciaranu: wear / put on

Questu hè - pusonu quarchi cosa, è vistinu qualcosa. Sè ochjate à a vista, l'esplicazione hè più clara. L'errore hè assai cumuni, cusì, pudete sente a frase - "jeans vestidos" è cusì.

4. Cumu si dì: quantu tempu?

Correctly - quantu tempu? Ùn ci disgraziativi e facenu issa dumanda. Ci hè una altra opción, cumu pudete dumandà sta dumanda: chì ora hè?

5. Quand'elli dicinu: anniversariu

Hè a pena - anniversariu. Per verificà, avete usatu a question - chì ghjornu? Durante i felicità, pudete sente è tali opzioni - "Felice Pasqua" o "Felice Pasqua". Tuttu chistu hè sbagliatu. Sì scrive ghjustizia à qualchissia, ùn hè micca bisognu di cumincià ogni parolla cù una lettera maiò, hè sbagliatu, strana è ùn crescenu l'impurtanza di u testu scrittu.

6. Quand'elli dicenu: elli

Hè inolore - elli. Ohitu cumuni hè oghji cumune, ma se vulete esse una persona cultured, ùn utilizate micca e forme. Per eradicate tali hàvamu spiciale, cum'è una burla, anche una paragina di questa parolla cù un elementu chimicu era inventatu.

7. Quand'elli dicenu: piglià i soldi

Questu hè! Prestite soldi. Ùn fate micca sbagli in a gestione di verbi. Ricurdà chì a parola "presaggiu" hè aduprata in u cuntestu di "qui?", È micca "per quale?".

8. Comu dici: company / campaign

Hè per voi - avete bisognu di sapè chì parolla usarà, perchè a diferenza in scrittura hè solu una sola carta, è i valori sò in tuttu distinta. A cumpagnia hè un gruppu di pirsuni chì sò chjappi, o qualchi tipu d'intrapriża. Campaña - accussioni militari o attività per a realizazione di un affari sociu puliticu o ecunomicu. Per ricurdari a diffarenza, amparate una simplicità simplista - "a cumpagnia hà decisu di campà".

9. Quand'elli dicenu: expresso

Hè bè - espresso. Baristi in parechje istituzzii ogni ghjornu cunziddi di voti anu intesu in l'ordine stu notori "esplosu", ma pochi di i clienti à u stessu tempu ùn volenu micca fà una tazza di cafè diliziosu, ma un trenu.

10 Quandu dice: latte

Parechji fate un errore in a parolla latte, fendu un accentu nantu à l'ultra sillabba, è bè - in u primu: Late.

11. Quand'elli dicenu: una unità

Correctly - una. Ancu una parolla sempru solu aduprata da parechji in forma incorrecta. Aduprate per voi una storia pruvata - "una".

12 Quand'elli dicenu: in generale

Hè per voi - in generale / in generale. Ùn combine queste parolle è avete un sensu. Ricurdà chì sò sti parechje parole è u so significatu sò diffirenti.