Un omu di u Kazakistan hà fattu cumpagnu è ghjunghje à e finale di u concorsu di bellezza di donna!

Beni - hà vivi! Ma allora finu à quandu l'omi facìanu a publicità di e carcassi è di pittura megliu chì noi ...

Fate l'acquisti di l'eroi di u nostru postu, è in u stessu tempu cù u web più famosa - Ila Diaghilev di 22 anni di u Kazakistan!

Funciona com un mudellu, parla supra u podju è participeghja in prudutte di foto.

Ùn avete micca cridutu, ma pocu tempu hà discututu cù i so amichi chì puderia participà à u concorsu di bellezza di e donne. E si u zitellu hà dettu, u zitellu hà fattu, è hà venutu l'argumentu!

Allora, per ùn fallu micca in lu fangu di fronte di i camandati, stu ghjovanu ùn hà micca bisognu di cambià u pavimentu è vai per altri vittimi. Fici finta di esserà una zitella - hà cambiatu a vistita, hà cullatu u perfezzione è a parrucca perfetta, è da mandà le foto di a so nova imatge à u prestigiuficu concorsu Miss Virtual Kazakhstan.

Eli Diaghilev in l'imagine di Arina Aliyeva

E da a strada, i residenti di u Kazakhstan chì hà participatu à u votu ùn hà micca sospettate una scherza tinta, è à u contru - Arina Aliyeva, cusì chì Eli hà chjamatu un novu guise, piacevulevule virtuale quantu chè elli sianu cum'è contendent per a final!

Ma u più interessante hè chì in questa stage u zitellu dicia di firmà e esse ellu stessu.

Cusì, Eli vulia dimustrà chì a bellezza femina hè diventata a mozza - i zitelli aderiscenu à quarchi tendenzi, dipinia è vistanu a stessa manera, disputanu u cunchju, è micca bellezza interna è charisma. È a so Arina Alieva nantu à u fondu generale pareva un spiciale, unicu è micca cum'è altri.

"Hè cuntentu chì u populu di u paese accettò u mo attu. Solu micca pensate chì l'aghju vulsutu chjamà una mezza forte di l'umanità per incaricate o vistia cum'è una zitella - era un tentativu di chjave l'attinzioni di a societat chì ùn hè micca u standard, ma l'individualità chì hè impurtante. A moda è bella hè micca ciò chì hè in a tendenza d'oghje, ma chì hè davanti à voi ... ", resu à Eli Diaghilev.

È postu chì tuttu u zitellu sanu bisognu di u sensu in quellu chì parla, in fatti hà sappiutu per passà à più di quattru mila nichi chì anu sughjutu appiegazione per a participazione in cumpetizione!