Woody Allen introducesu u prucessu di a so prima seria "A Crisis in Six Scenes"

Woody Allen, nzemi cun l'emissione di film Amazon Studios, palesa u trilingue di a seria "Crisi in sei sceni". U rializatore americanu hà avutu u ghjornu di u generu seriale. Hà cum'è direttore, scrittore è attore. Nascìu Miley Cyrus è l'Elaine Mayi inrivatore sò invitati per i roli principali. A serie hè digià cunsiderata cum'è a più anticipata in Hollywood.

A so longu u so travagliu, Woody Allen sorpresa è astutu i so cumpagnie: cantante di jazz è musicista, scrittore è dramaturgu, direttore è attore - u talentu di questu omu annunziale cun voi cù debuti è scuperti.

Leghje ancu

L'impresa Amazon Studios hà decisu à un prucessu risicatu è invitò à u cineurista americanu per scrive un script per a seria "A Crisis in Six Scenes". A cooperazione di Woody Allen ùn finisci cù l'ordine. L'script hè stata di u travagliu in a sedia di u direttore è, sicuru, a participazione tradiziunale com'è un attore in a serie.

"A crisa in sei sceni" a storia di u rinuvamentu di a vita abituale

A trama di a nova seria hè chjara per tutti: in u centru hè una famiglia cù una vita meditevule è previsible, heroe in l'stile di i anni 60, è, sicuru, l'apparizione di un client inesperatu chì scorri alla modu tradiziunali.

A participazione in u film castellu Impussibule: Miley Cyrus è a comédienne Elaine May, l'attore Rachel Brosnahan, l'attuali John Magaro, prumesse chì 6 episodi vanu volte in istante, è a fanciulla di filippa diventeranu a scrittura è li tocca l'astri. Avemu l'aspittatu u 30 di sittembri è l'estrenu di a debuta serie di Woody Allen, è avemu avemu l'attuali prus promulgatu di a trilogia di Amazon Studios.