Pantaloni denim con cordone

A dumanda di cose da u denim creci ghjornu à ghjornu. Cammie di jeans, pantaloni, capelli, faldidi - tuttu questu pò esse facilmente truvatu in u vestitori di i fashionisti avanzati. Ma, tra l'articuli di jeans, ci hè un pruduttu chì solu prubleghja i zitelli cun una figura ideale / ideale, è u nome di questu hè denim shorts. A durata di issu pruduttu pò varià da ultrashort (shorts open the "fifth point"), à moderate (shorts reach a knee).

Ricertamenti, i pantaloncini sò attivamente imbuffulati cù diversi attributi: rivets, patch, chjocks e scuff. Pudete vede spessu trousers bracciale cun incisibile. Avanzatu, una cumminazzioni simplicanti di texturizazioni pò esse pigliatu com'è un signu di un gustu dolce o l'assenza assicurata, ma avà hè u tempu per esperimenti è scandificante, cusì ponu denim short bracciale per nimu hè novu.

Ritù denim in tela cuntrastu cù un cordone traslutivu gentile, cusì chì u pruduttu vene una nova vita. Lace nantu à i pantaloncini ponu esse truvatu in e locu:

Culle di denim cunte

Ùn ci sò nisuna regula specìfica per a usu di cordone in combinazione cù i pantaloncini. U tissu Lacy hè assai cuddante cù assai texturizati, è u melecimentu di i jeans è l'encaimoni sò in generale per fora di questa cumpetizione! L'ùnicu ricumandazione dati da i diseggiani hè di utilizà un cordone di l'ochju lustru: biancu, beige, crema, blu aranciatu. Questi culori si pò megliarè cunduciutu cù denim blue, soprattuttu s'ellu ci hè scrapes di luci. Sottu u cordone di colore duvete bisognu di selezziunate l'accessori è l'affari pertinenti, chì provoca assai malati.

Camelli denim cunte riferenu à e robbi d'istati, cusì adupranu megliu cù l'alte light d'estiu: t-shirts, camisole, chiffon blusori è ponti. I diseggiani ùn anu micca urganizà cummincià borse cun un pappagallo novu, per quandu l'imaghjene pò esse frívoltu è fruttu è darà un'attera innecessariu. Per ùn avè vulutu è senza gustu, una donna deve esse elettu una cima magica.

Nantu à u calzari, purtava i pantaloni denim di donna di cordone, serà bella si a zitella retrave i scarpi cun tacchi o tufi bianchi, mocassini, ballet, sandali, sandali nantu à falce. Un altìttulu hè megliu esse chjamatu al'è volta, cumu si dà l'imaghjini una pretentiosa e vulgarità.