Sintomi E. coli

U E. coli hè un microorganismu in forma di vaghjile mobili chì vende in u vinu di l'intestione umana, unu di i cumpunenti principali di a flora intestinali nurmale.

U rolu di E. coli in u corpu umanu

In i primi òmini dopu a nascita, u corpu umanu hè populatu di bacteria da l'ambiente, è l'u E. coli hà u so postu, funzione è quantità propriu. Stu bacteriu participeghja in a digestioni di l'alimentariu, a sintesi di certi vitamini, è prumove a suppressione di u crescenu di i microorganismi patogeni.

Tuttu ciò di supra riferisce à l'eteri di e caccià ineptante E. coli, chì, in una certa proporzione à altri microorganisimi chì abbitanu l'intestinali, portanu i benefici di u corpu. È ogni persone hà a so propria taxa di ratio proporcionale di i microorganisimi.

Periculu di E. coli

In ogni casu, intruducianu à altri organi, ancu innanale di E. coli pò causà un proghjettu infjammatori. Per esempiu, in e donne, E. coli pò causà colpiti (infjammazione di a vina), i sintomi principali di quali sò picuraghji è purtata trasparente in u mare cun un odore displegatu. Si sparghji di più à i genitori, stu bacteriu pò causà inflammazioni di u cervice, ovari. Perchè in a uretra, pò influenzallu a buca è a riezzioni. Una volta in u sistema respiratorju, E. coli pò causà malatii ENT.

Inoltre, ci sò varietà di Escherichia coli chì ponu causà malati intestinali agute in una persona (una quantità d'infizzioni). Eccu l'hemoliticu E. coli, chì si trovi in ​​l'analizamentu di l'excrescenza. Cù un gran numaru di bacteriasi patogeni, u corpu, anche cun forze espanzioni protettiva, hè difficiule di trattà, perchè ghjè una maladie. U mecanismu più cumuni di infezzjoni cù E. coli hè fecal-orale, assuciatu cù l'incorrupzione cù e reguli di iegai basi (mani senza mancu, legumi e frutti fugliate, un storage improper di l'alimentariu, etc.). A infeccion hè transmittata da alimentariu, di l'acqua, di l'articuli di casa. Pudete ancu "coger" una E. coli cù u latti scurciatu o micca pruduzzioni di carne.

Sintomi d'infezzione E. coli in l'adulti

U periodu di l'incubazioni (prima di i sintomi d'avvelenamentu cù E. coli) dura da 3 o 6 ghjorni.

Dopu l'infizzioni, E. coli patogeni cumincianu à multiplicà attivamente, chì porta à una violazione di a digestioni è infjammazione di a mucosa intestinali. In u risultatu, u sintumu principali di infezzjoni cù E. coli hè diciru. A diarrea pò esse cun aghjimentu di u molu è u sangue.

Chì certi altri sintomi pò succeranu quandu avvilinatu cù E. coli? I signali restanti ponu esse prisenti, ma sò micca obligatori in stu casu. Queste include:

A consequenza periculosa da avvilagna cù E. coli, accumpagnatu di frequenza è di vucitura, hè a perdita di fluidi di u corpu. Questu hè manifestatu da una sensazione di sequenza in a gola, a sedienta. Dunque, in u primu locu, u paci hè necessatu d'assicurà un regnu rispetente di perdita di u fluidu, mantendu un equilibriu di salata di acqua. Inoltri, duranti u trattamentu, si adopranu mesures per eliminar l'infuzione di u corpu, i drogues sò prescritti per a rinnuvamentu è l'stabilizazione di a microflora intestinali.

Certi volte una E. coli emulitica ùn puderanu micca micca i sintomi. In questu casu, una persona hè un survivore sanu di questa bacteria. Ma u pardunamentu di infezzjoni di l'altri hè cunservatu.