Nikola l'estiu 22 di maghju - i segni di u populu

Questu ghjornu, i nostri antenati chjamanu dui Nicolau a Meravigliosa è Nikola a Veshnia, cun ellu ùn sò solu assai esempi è credenze, ma ancu un gran numaru suffissu di ritimi è rituali. In i signali naziunali u 22 di maghju, questu quì, Nicolas l'estiu, pudemu parlà oghje.

Festa di Nicholas the Summer

Prima, avemu amparatu un pocu di ciò chì hè cusì famosa per questa festa è ciò chì significava per i nostri babbi. Nicolau, u Wizard, era u difensore di u poviru omu sforzu è oppressu sicondu l'insignamentu religiu, hà alleatu di e malatie, puderia cuntribuisce à l'esercitu di i desira, è aiuta ancu aiutu à ridivà di quelli persighjendu fiaschi è disturbi. Questu santu hè unu di i più venerati pè i cristiani, parechji di cridienti sò oghje candele di fronte di a so fàccia è dumandanu aiutu o intercessione. Perchè, u ghjornu chì u veranu Nicolau (u 22 di maiu) hè cilibratu, hè necessariu di visità a chjesa, è s'ellu ùn esce per u sirviziu, da almenu pusà una candela davanti à l'icona di Miracle-Worker.

Tanti pirsuni sapemu chì a ghjente Ortodoxa celebrà micca solu l'oghje è i ghjorni d'invernu di Nikola, ma perchè sta categuria diventava, è chì ognuna di sti festivi significa, qualcuni ùn sanu micca capitu. Tuttu hè assai simplice, l'inguernu Nikola (u 19 di dicembre) hè u ghjornu di a morte di u santu, è Nicola Nikola, celebrata in maiu, hè a data di u trasferimentu di e relii di l'Elder à a Chiesa Italiana di a cità di Bari. Oghji Ortodoxi anu dighjà i dui dati, perchè tutti d'elli sò significativu per tutti i criunu.

In questu ghjornu era cum'è costumbratu micca di fà facitimi di casa, questu, limpieza, lavatu è altri attrazioni simili anu avutu da esse posposti o rinfurzata in anticipu. Hè un gran peccatu micca per alimentà un saccu di un ghjornu festiu o di ùn deve un limòsine à una parolla, perchè duranti a vita Nicola, u Mercolavoriddi hà datu tutti i so soldi à l'abitanti, è per entra in a so festa seguita cum'è u santu. Certi crescenu ancu crede, è credi chì u vecchiu stessu pò esse apparatu nantu à a so festa davanti à a persona di crede è sperienza, è per esse ghjustu è micca u male, allura u santu necessariamente falla un miraculu è rializeghja u so spertu immobbili o salvà da l'disgrazia.

Elementi Folkuali nantu à stati di Nicola

A multitùdine di e credenze u 22 di maghju ci sò assuciati cù a cugliera è u vacche domesticu, i nostri avè è avè guariscenu cavalli quellu ghjornu solu dopu à a preghiera, altrimente devenu à e credenze nantu à u cavallu una forza impughjava viaghju, chì simule l'impurtanza di l'animali à morte. Se una persona hà vistu chì u cavallu si scurrà o hè nervu, hè necessariu di dicerà - "Kysh, impuru, kysh" .

No interessante interessante hè u costume, sicondu ellu era u ghjornu di San Nicolau, u Mercatuur, era necessariu di determinar quale l'area di a terra era sottumessi à a pianta, è chì serve per u pasturevuli. In i paisaghji induve ligami o u triple avaristi più tardi sò stati posti, era un segnu chì tutti i paisani anu capitu.

A strada, u 23 di maghju, questu hè u ghjornu dopu dopu u festa, hè stata cunsiderata l'ultimu ghjornu, quandu era sempre pudete plantà patate. Se fate quì più tardi, una ricchezza di ravioli ùn ponu esse cusì, perchè ùn sò micca avè u tempu di cultivà.

Sicondu i signali nantu à u Nicholas summer hè necessariu no solu per andà à u serviziu di a chjesa, ma ancu per fà alcune rituali . Per esempiu, era creatu chì lavà in a mattina di u 22 di maiu, u grattatu à l'alba, pò esse rimettutu di e malatie, ma per natà, à u cuntrariu, era pruibitu, questu disgraziatu è di famu. Un signu bonu era di vedere u sole nantu à questu ghjornu, prumesse un veru quandu è senza secu, chì sarà fruttìvule, ma a pioggia era percebia com'è prufundezza di friddi chì durà un mesi.