Suggerimentu di Soya con ameglie

In u piriu di a zitelli di un criatu novu, una ghjovana mamma devia dedicà una cura particulari à l'scelta di l'alimentazione è u prucessu di coccia. Siccomu u sistema digestivu di u zitellu sò sempre furmatu, e donne anu lactatu per limità a so dieta è escludendu certe sustanzi da ellu.

In particulare, ghjovani giovani giovani sò intesu si hè pussibule di manghjà salsa di soia allora u zitellu annitatu, o da questu cunditu, hè megliu reffuse finu à a so turezza. In questu articule pruveremu à capiscenu questu.

Hè pussibule di fà salsa di soia durante a lactation?

Soya à a salsa di Soya fa piglià un grandu beneficiu per u corpu umanu, perchè cuntene in a so cumpusizioni una cantina incredibile di prutini, è ancu vitamine è microelements benefiziusi cum'è calcium, magnesium, iron e potassium. In più, hè arricchisci cù fècula, oliu grassu, colina è lecitina. Inoltre, a salsa di soia si riferisce à prudutti dietetichi è ùn pò cuntribuisce à un settore di volte più.

U modu regula di sta cugliera duoderanu un certu di funzioni impurtanti per u corpu umanu, in particulari:

E norme ritenutu per l'usu di a salsa di soia durante a piccula

Malgradu u grande numaru di pruprietà impurtanti, in quantità maiò, ùn pudete micca usu di salsa di soia annantu chì allargate. L'abbuelu di issu pruduttu impida l'attività di i celi di u funziunamentu è averebbicanu à u travagliu di u sistema endocrinu di u culleghju, cusì l'aghjuntu di a salsa di soia in a preparazione di pieni si tratta cun cura.

Hè per questa mutivu chì a salsa di soia durante a caccia hè limitata. Allora, un ghjornu hè permessu di utilizà micca più di 30-50 ml di stu pruduttu. Inoltre, per riduce l'effettu negativu annantu à u corpu, hè cunsigliatu di fà introdusà salsa di soia in a razione di a mamma d'invaltimentu, micca più antichissima chì u so natuvatu è da 4 mesi.

In tutti i casi, avete deve vigilà seguità a riazione di un cismiginu. Sì cun u risultatu di l'usu di a salsa di soia u zitellu hà qualchì muzzu d'una reazzioni allergique o un disturbamentu in u sistema digestivu, questu cunditu deve esse abbannunatu durante almenu uni simane.