Cume a lavuratu plasticine da a robba?

Tutti i zitelli amate u scultu di plastica, perchè hè cusì cusì grande. In ogni modu, com'è u risultatu di a creatività di i zitelli, a ropa ponu soffrenu, per questu hè impurtante per sapè cumu pudè esse bisognu è u tempu di lavà a robba di plastica.

Cumu scumpigghiari arcuni di u vestitu: cunsiglii pratichi

Prima hè bisognu di caccià i pezzi di plastiline da a robba. Questu avete aiutu un frettu ordinariu, o megliu, u so fugliale - una cosa brutta allora durante a meza ora, è poi purgate a plastisina cù u latru cuteddu di u cuteddu.

Dopu questu, hè necessariu di eliminà manichi greili di plastilina nantu à i vistimenti. Per questu, un prugnu è e napole sò adattati. Fate a seguente: friddu u ferru, fate u napulitane di carta in u taccu è da a volta, è ferru a robba in a zona di contaminazione. Se tuttu u travagliu, u grassu passà da u tagliu à u paper. Semu devi esse nutatu chì ùn hè micca necessariu di calà a ferru, hè megliu stabilitu un regnu dulce (50-60 ° C).

Dopu à tutti l'azzioni quì sopra, a maiò parte di a mancia vole à sguassà, ma a ropa pò esse un caminu colore di plasticine, chì pò esse solu lavatu o lavatu cù l'acqua. Cumu lavu di raffu cù a ropa? Per fà questu, avete bisognu di utilizà un remover taca. Hè necessariu di impugallu i tracce grassi è seguitate i struzzioni. In questu mumentu pò aiutà à u sapone di bugie, chì deve esse dissolute in acqua calda. U mistu resultanti hè appiicatu à a tacca è si spende à 15 minuti. Dopu à quessa, l'area contaminata deve esse strufinata, sprinkled with soda and left for another 15 minutes. A robba hè lavata à 60 ° C.

Tutti i zitelli imghjen plasticine, u moltule aiutanu à sviluppà. Perchè ùn limitate micca a creattività di i zitelli, perchè cù e so cunsiquenzi, hè casi sempre possibbi à trattà.