Assorted cucumber and tomato

Forsi a cugliera più populari per l'inguernu sò i pumati è i pumini. A misura di sti dui frutti, in più di spizzi è di marinatu agrume, hè utilizzatu com'è un addivitu tradiziunale di invierno à i pani culuriti, cum'è un frenu friddu o ingredientu per un sandwich. Dopu a preparazione di questa varietà è a so cunsirvazioni, deve decisu di parlà più.

Assorted tomato e pepino per l'inguernu

Ingredients:

Preparazione

In un putu seccu è seccu cun un voluminu di 3 litri ponenu i cungii di anu è fette savurinu. U ciuvinu, si secchi, cut cutte. I tombi sò ancu mine è siccati, senza scurdà di tufà i rossi di u peduncle. À u fondu di i banche prima puderanu cumunu, seguitu da piezzu d'alli, foglie foglia è aneddu di cipudioni. In u kettle fogghiu l'acqua è raccorda in u salinu è l'acidu cítricu. Fate pumati è pumati cun a suluzione resultanti è sterile in un forno o un bagnu di acqua, coperto cù stivi. E latte sterili sò ricuminati è si spiccò per friddà sottu a manta in una forma invirtita.

Preservà: Assicurati i pumati

Ingredients:

Preparazione

U cipolle è i pomi sò seccu è seccu. Tagliate vindemii cù anelli enormi è mette in canna, scegliendu cun pappagallo. Scappiamu acqua è dissolve u salinu cù u zuccaru, aghjunghjendu l'acitu. Fate a suluzione calza cù u cuntenutu di e latte è i so cupiate cù taglioli. Sterilizà è rende i vatti. Prima di purtà a prisirvazioni per l'uperazione, enfistassi cù a manta in una forma invirtita.

Assorted: cucumber canned in tomato

Ingredients:

Preparazione

Tutte e verdura hè bè lavatu è seccu. U zitrusdi cù cuttuli cuttati, è i cucumari cù i pumati quede siveru, solu tagliatu i risturanti di peduncles si ne necessariu. Sterilitice u latte in parechje o in u fornu, postu chì l'aghjustemu i vegetarii cù greens in elli, ùn si micca scurdatu di laurel è pimenta, è pozzu valdi acqua fogera cù u salinu è l'acitu.

Marinucing cucumbers and assorted tomatoes

Ingredients:

Preparazione

U pumu hè u mio, seccu è raffiava à a basa cù una furchetta o puzzicheghja (per voi ùn chop an acqua di ferrara). U Carretti mine o scolastite diligente cù acqua calenta. Scorcià i pani frischi in taglioli largu, senza scurdà di sguassà tutte e zane. Scorcià a cipolla cù anelli enormi, è abbandunate u pienzu è l'uva d'agliu.

Impregnate tutti l'ingredienti in pani ferri manghjani e l'impiarete cun acqua fogera. Dopu à trenta minuti, fusionate l'excedente di lìquidu à a panetta, dissolve u salinu è u zuccaru in elli, dilute l'acitu è ​​portanu u marinatu à fogghiu. Cù un marinade calda ci femu l'oliu è l'arbe in i vasetti, è poi rintìssinu è lasciate per fridini sottu a manta in una forma invirtita. Dopu avè rinfriscenu, pepini varii, u pumati è i pomi pò esse guardatu in un locu friddu induve si stallanu standu tuttu l'inguernu.