Hè pussibule di fà un stennacciu in a Trinita?

A persone chì prupone à observà tutte e tradizione è e regule di l'església cristiana spessu ùn sanu micca sapè si hè pussibule di rigalu di a Trinitati è cumu hè cumune di celebrà stu ghjornu. Per capisce questu quistione, avemu a sapè quale dice u cleru.

Hè pussibule di celebrà una stuzzica in a Trinita?

Sicondu a Bibbia, a Trinita hè una data festiva, è micca un ghjornu commemorale, per u tributu à i parenti morti, hè un dissinnatu parental Trinity. Curie, creanu chì un funeral per a Trinita pò esse fattu solu se quellu ghjornu ùn ci hè un funeral o l'anniversariu di a morte, è per visità e tumbini di famiglie nantu à una grande festa ùn hè micca solu u male, ma ancu peccatu.

In ogni casu, a maiò parte di a persone crede chì hè pussibule di preparà un stipendju per a Trinita dipende se maneghjanu à andà à u serviziu. Qualcuni di noi ci sia sicuru chì, se u servitore isulottu ùn hà micca travagliatu, avete visitatu i fossa di i vostri parenti. Curie, invece, sustene chì hè cusì impurtante di fà un grande peccatu, perchè hè un postu di vacanze in quale hè necessariu di raligrarà, per micca di cunmburazione, è insistenu chì, se una persona volerà d'onurà a memoria di famigli mortificati, Puderete sceglie un altru ghjornu. A strada, una situazioni simili hà sviluppatu cù una festa cum'è Pasqua, sicondu règuli riliggiusi, questu ghjornu, ùn anu micca necessariu à u cimiteru, ma assai persone anu sicuru d'avè necessariu di ricurdari famiglie u domenica di Pasqua.

Cusì, per visità i cimiteri è u cunmemurazione o morti sarà nantu à u Santu di a Trinità Patria è Radonitsa , ghjè quelli ghjorni chì a Chiesa Ortodoxa dispostu per a cummemorazione, è micca per a Pasqua o di a Trinita stessu. Ùn hè micca pruibitu di visità tumbini in altri ghjorni chì ùn sò micca in relazione a grande festa di l'església.