Gimina di u ghjornu di Anita Lutsenko

U ghjornu hè u mumentu più còmicu per dedicà à voi stessu, a vostra salute è bellezza. In a matina, pudete fà un tempu per esercizii, solu 5-10 minuti è una cundizione di vivacità per tuttu u ghjornu hè furnitu, per micca di esse da un sensu di valore d'autore chì vippi micca da a realizazione chì avete fattu!

Eccu ciò chì a gimnastica di a matina da Anita Lutsenko prova, megliu ogni ghjornu, ma pocu più ca un spiunale di marche, in ocasioni, in l'umore. Fighjulà chì u nostru guru hà preparatu per noi in u mondu di fitness è di salute.

Eserciti

A ginnastica di a Matina incù Anita Lutsenko hè una ginnastru cumuni simuli chì ùn deve micca bisognu di u so cumpagnu specialu, senza grande spaziu, è ancu di u tempu. Tuttavia, vi vede per voi quandu avete vistu, ma piace di ripetiri a cumpetenza di gimnastica di u matina da Anita Lutsenko.

  1. Amegghemu l'articuli ankle - giandemu u pede in una e l'altra banda.
  2. Conghjugna i nostri pierri, cù i nostri mani nantu à i nostri ghjinochje, aghjustemu i nostri ghjinochje in i dui posti.
  3. Strapamu a cungiata di u gattu.
  4. Rice a ghjinochje, pusemu una mano nantu à a cintura, u sicondu pusendu fora, è cun elli avemu inclinatu a crepuscolo e un troncu. Alternu e braccia è u cantu di u penditu.
  5. Facemu turnà cù e spalle.
  6. Amminimu u nostru collu.
  7. Facemu 10 sit-ups, i ghjinochje micca cruccate u cimi di calzini, tacchi in u paviu.
  8. Partì ci andemu in enfasi di chjinata - aghjustemu 10 segundos.
  9. Cumu realizamu 10 push-ups nantu à i ghjinochje.
  10. E stinniu allora, stinnilànnu a shorta è si sò stati stati culpiti cumu ciappellinu, stendu i so braccia à i so pedi, facenu i so ghjinochje.

Per principianti, tali gimnastica cun Anita Lutsenko si deve esse ripetuta una a mane di a matina durante a simana. In una settimana se sentenu distinta, se, sicuru, ùn mancate micca un ghjornu.

Appena in a seconda simana, do 2 repetizione di u cumplessu di ogni matina, in u terzu - 3. È quandu avete chì ùn avete micca stancu à pena, sù cresce u numeru di repetizione in l'eserciti.