Cumu tagliatu i tile di ceramica?

Questu materiale serà utili per quelli chì fàcenu fà l' azzioni in u so appartamentu. Ùn importa micca quantu calculate e calculate u vostru travagliu, ùn pò micca esse tagliatu cuttane di ceramica. Per queste scopu, ci sò parechji appartamenti speciali, secondu a cumplessità di u travagliu è u so vulume. Per regule, l'uttine si sò in modu liberu, è quarchi sò attruvati in loce. È cusì chì u travagliu hè divertitu, avemu principià a cunfurzarà cù e règiche fundamentale cumu taglià tagliu di ceramica.

Cumu tagliatu una razza ceramica cù un corta?

Se vulete travaglià cù grande tile è tagliatu in una linea recta, un cutteri sputichi faria. Un tali culteddu hè solitu in tutti i foresculi, è di pagà ùn avenu micca a difesa. Ma sta opción hè adattata solu per e linee di curretta diretta è un pocu nummiru di raffia.

  1. Sempre devi travaglià annantu à verificà u vostru snap. Ci hè molte parechji opzioni di designu per un cortadoru tali, ma u principiu di u so travagliu hè quasi appressu: fate u tesitura di a superficia di u travagliu è da seguita è cun prudenza prupone una bocca cù un cuteddu. Per verificà l'estatus di travagliu di a rigatura, avemu fattu una tesela, preferibbilmente spina o sfruttu.
  2. Prima di taglià e tile di ceramica, assicuratevi di sculaccià un lapis da u latu di a fila di curretta.
  3. Allora poveru a pratiche face up. L'omosessuale è verificate l'esurtazione di u locu relativo à a intinzione di creazione. Ci hè un cuntattu di e lichbi o marche nantu à i canteri di u tile.
  4. Avete chì u corta mutaglijuni di sòlitu hà una scala speciale, chì pò ancu esse usatu à modu sicuru per u cuntrollu.
  5. Ora cunzidira lu prucessu stessu, cumu si chjappà a razza ceramica: movendu u carru cù a pala in u fondu di fondu, chì ghjè vicinu à voi. Installa a corna vicinu à u borde di a razza è aduprà a forza. Partemu issa via in u ligna.
  6. Verificà sempre a fiabilità di rimprazzà a pratiche: se a razza ùn hè stata impastata è cammina, a punta ùn sarà imparu, è ci hè una probabilità di split.
  7. Senza tenientu a paleo à a fini è suvietà, perchè chì u cuteddu hè chjaru pussibule. Sì avete pensà à utilizà un attuali simili per a prima volta, cumprà uni pochi di più, perchè ancu da una qualità cutata da a prima volta ùn hè micca successu.
  8. Questa ferramente vi permette di taglià e tagli è in diagonali. Per queste scopu, installate u tile in modu apprupriatu. Hè impurtante allevatallu a pusizione, perchè i fini estenu simétricamente.
  9. In u restu ùn hè nunda di novu fundamentale novu: aghjunghjese annantu à u cutter è à a cundutta à l'ultima fini cun una pale.

Cutting ceramic tiles in small pieces

Per a ghjente stampanti creativa ancu i tile in u muru diventa un travagliu d'arti. Parechje persone prefittà l'usu di a tècnica di mosaica inveci di u metudu urientale. Hè di preincezione di e raccoli in piaghja petite o altre pezzi petite. Cumu faciu questu, avemu da cunsiderà quì sottu.

  1. Hè preliminarily, hè necessariu di cutà tile di ceramica cù tàece, postu chì i picculi chjucchi da u mondu sanu seranu prublematichi per falla. E vinu finta ùn trova micca.
  2. Per queste scopu, hè pussibule usà a corta di u tagliu chì hà familiar prublemi. L'larghezza di i bandi dependeranu di a taglia di e finale. U più chjucu u fragmenta finali, a narrower a striscia serà.
  3. E ora avemu chjappà small fragments from these strips by forceps hand.
  4. In cunziguenza, quì sò sti picculi spargimi pi mosaicu . Allora si sparghjianu u dapoi applicatu.