Etenzioni per a pusizioni corretta

A postura curretta hè impurtante nò solu per a bellezza visuale è passaghju grazia, ma ancu per a salute di a spina. Oghje, un gran numaru di pirsuni soffrenu di u spalle finale è a più spessu ciò chì hè dovutu à u fattu chì ùn anu micca mantene a so volta. Per cresce a situazione, hè cunsigliu per esercitu per esercitu currettu . In casu di pussibule, hè megliu cunsultà un spicializatu per ellu elabure un programa di furmazione individuali, altri utilizà l'esercizii più efficienti è sani.

Eserciti per fassi una postura curretta

Per furmazione per esse efficace, avete de seguitu a reguli basi:

  1. Sceglite l'eserciti per avè micca usu di i musculi di u spinu , ma ancu a pressa, cosce, spalle è spalle. Hè impurtante chì u corsete muscular sviluppa cumplessu.
  2. Caraghju gradually increasing, focusing on your own feelings and opportunities. Accuminciassi cù dui approczii di 12-15, è da cresce a quantità.
  3. A classe cumincianu cù un warm-up per preparà u corpu per u travagliu. Questu hè impurtante per evitar di preghjudiziu. Scaricate rotazione è tilt head è corpu.

Avà da esse direttamente direttamente à l'esercii per una postura uniforme.

"Cat"

Stand in tutti quattru, pusendu e mani in i so spalle. Exhaling, bend in the lower back, looking up. Chjama a pusizione per cinque seconde, è da, in ispirazione, torna à u PI. Dopu quì, maximizatu in u to dorsu, annunziendu u pianu, è ripetì tutte.

"Barca"

Fate nantu à u stomacu è stende i vostri boni, avanti i to mani. Ci hè impurtante per difende i vostri brazza è i peri annantu à l'larghezza di i vostri spalle. In u stessu tempu, susciteghja i membri, chì dà vogliu in u core. Fate a "barca" per 10-15 seconde, da quì, vai è repite.

Push-ups

Questu hè un bonu esercitu per rinfurzà a postura, cum'è ella, in più di a spalle, tamantu carichi altri parti di u corpu, chì hè impurtante per a furmazione di un corsetto propie musculatu. Pigliate l'enfasi cuminciata, per cunduttà e so mani per ch'ellu ci hè una distanza trà i palme, cum'è l'anch'elli di i spalle. Fasce i vostri bracci in i coddi, è stendi in i lati è fughje. Dopu a riparazione di a pusizione, piglià u PI. Se hè difficiulmente, fate un attaccamentu di i vostri ghjinochji, ma mantene a to back straight.

U "frenu"

Per questu sperimentu, se a postura hè disturbata, hè bisognu à girà nantu à a vostra spinta, chì vogliu i vostri ghjinochjati è sughjenu e mani vicinu à u corpu. Untaglje a pelvis da u pavone, facentendu. Comu u risultatu, u supportu sarà solu nantu à a volta di a testa, i mandà è i pedi. Hè impurtante ancu di mantene u corpu diretta. Dopu a riparazione di a pusizione, falava.