50 Cent hà cinque anni per pagà i so debbuli

Curtis Jackson, chì cumporta à u pseunendu di 50 Cente, pò cunsiderà furtunati. U ghjuridiu chjusu u casu di u so vulrinu ghjustu da scuntate un rapper americanu è u produtore. Avà avà da pruvà cura è pagà i so debbuli in quantità di 23 milioni di duminìi à cinque anni.

I trucchi di u pichju

Circa 17 miliu deve esse pagatu à a cumpagnie Sleek Audio, chì accusava u musicista di robba u disignu di aurichi. 50 Cent, perchè firmatu un cuntrattu di cooperazione cù Sleek Audio, in paralelamente prodotta auriculares similari sottu l'etichetta d'una altre cumpagnia.

Altru 6 mio Curtis Jackson avè trasferitu à u cuntu di l'antica zitella di u so avversu musicali Rick Ross. Sei anni fa, pubblicò un video in a reticule, induve Lastonia Leviston è u rapero anu sessu.

Proceedings in u caso

Curtis Jackson ùn avia prurito per pagà u dirittu attore, riferenu à a puvirtà. Eppuru, hà fattu un sbagliu per a pubblicazione di una photo, induve hè statu stampata da una quantità numerosa di factu. I servizii di impieghi èranu interessate in 50 cente finanzii, sughjettu chì i so assi ùn sò micca 16 milioni di dòrici, comi eranu prima, ma più di 64 miliuni.

Leghje ancu

A vita di luxuriante

U rapprisentante di u musicista hà dettu chì u so cliente hè gritu à a tribunale per l'uppurtunità di cumincià a vita da u scorcu. Intantu, u rapper mockedly dispostu una foto di ellu è l'helicoptore in Instagram, scrittura:

"Oh, ora mi ricu d'on vi putu quellu soldi".