U cavallu Troianu hè un mitu o rialtà, una legenda nantu à u cavallu Troianu

A mitulugia greca è a storia hà datu à u mondu un gran numaru di citaturi è savori. U cavallu Troianu hè unu di i principali simboli è lezioni di a storia di stu statu. Hè assai populari chì unu di i virusi periculosu periculosu periculosi sottu u sistema sottu u guise di un programa inutile chì hè statu chjamatu.

Chì significarà u cavallu Troianu?

A legenda chì dici ciò chì un cavallu Trojan significa, informa à l'insidia di i nemichi è di a fiducia fiducia di e so vittime. Unu di parechji scrittori chì l'hà scrittu era l'anticu Virtu di Virgili, chì creò l'"Eneida" di i passeti vita di Enea di Troia. Chjamava una custruzzione militare astuta di un cavallu, chì permette un gruppu di pirsuni à scunfani i suldati valenti è astuti. In "Eneida" l'istoria di u cavallu Troianu hè spressione in parechji funziunalità:

  1. U prìncipi Trojan Paris hà pruvucatu à l'inimitu per piglià l'azzioni decisiva, u stà vicinu à u so Danais u rè a so mòglia - a bella Elena.
  2. I Danais anu ingeratu cù a prutezzione militari di l'eppusizione, ùn puderanu micca tricà, ùn importa ciò chì riclamavanu.
  3. U Regali Menelau duve riceve a benedizzione per creà un cavallu da u diu Apollu, è u so sacrifici sanguinoso.
  4. Per l'embiu involutendu u cavallu, i meglius di guerrei chì eranu inclusi à i libri di stòrici è prestu per dà a so vita per u so paese eranu scelti.
  5. L 'omini hanu avutu a cura cù pocu di ghjorni in l'estatua, per ùn ùn suscità sperienza trà i travagliadori chì eranu di scunfinitu u muru per u passaghju di u cavallu.

Trojan horse - un mitu o rialità?

U fattu chì a custruzzione di legnu hè assolutamentu reali, dicemu certi stòrici. Chì l'ogetta hè l'Omeru, l'autore di a Iliadi è l'Odissea. I scienzi muderni ùn anu inaccurate cù ellu è Virgili: credi chì a ragione di a guerra puderanu esse disputi contru ntra li dui stati. U mitu di u cavallu Troianu era cunzidiratu una ficura assoluta, coincidente cù a fantasia artistica di dui grechi antichi, mentri l'archeologu Germanu Heinrich Schliemann in u XIX sèculu ùn hè micca ricevutu u permessu di scavalcate sottu a cullina di Gissarlik, chì appartene à l'Imperu Ottumanu. A ricerca di Henry hà datu risultati astuzione:

  1. In u territoriu di a Troia d'Omeru in i tempi antichi eranu ottu cità, successore l'altri dopu à e cunquista, i malatie è i guerri.
  2. I restu di l'strutturi di Troia si sò sottu un capu di set settillucci più tardi;
  3. Chì ci anu truvatu u Skye Gate, chì in u cavallu Troianu, u tronu di u Rè Príam è u so palazzu intrinu, è a torre d'Helena.
  4. Confirmatu i paroli d'Omeru chì i rè in Troia hà vivi un pocu megliu cà i campagnoli in modu ordinariu per e lege di l'ugualità.

U Mitu di u cavallu Troianu

Archeologi chì ùn sustene micca u puntu di vista di Schliemann considerate u mitu per esse a ghjustificazione di a guerra. Dopu u rottu di Helen, u so maritu Agamemnon hà dicisu di punizioni Parigi. Dopu uniu u so esercitu cun l'esercitu di u so fratellu, andò in Troia è circundava a so famiglia. Dopu assai mesi, Agamemnon hà dettu chì era impregnable. A cità, chì era vittima di u cavallu Troianu, hè stata presa per inganimentu: dopu à stallà una stata di legnu prisunta chì si prisintò davanti à a porta, l'Achae pigghianu i barche è fintaru d'abbandunà Troia. "Ùn àbbia paura di i Daniani, rigali chì portanu!" - gridò à a vista di u cavallu cavalleru di a cità Lakoont, ma nimu hà attaccatu impurtanza à e so parolle.

Chì hà questu cavallu Troianu?

Per fà chì i abbitanti di Troia crescienu in boni intenzioni di i donatori, ùn era micca solu per fà una figura di l'animali da i capi. U cavallu Trojan di Ghjaddu hà avutu a visita ufficiale di ambaissatori d'ammasciaturi di Agamemnon à u palazzu di Troia, durante ellu dicenu chì volenu scrivevi per i so piccati è capì chì a cità hè guardata da a dea Athena. A cundizione per a rializà a pace da a so parte era una dumanda per riceve un rigalu: prumittìanu micca chì mentre u cavallu Troianu era stavatu in Troia, nimu hà averturà attaccallu. L'apparizione di l'estatua ponu esse scritta cum'è quì:

  1. L'altura di a struttura hè di circa 8 metri, è a larghezza hè di circa 3 metri.
  2. Puderà roll on logs, uncia à facilità u muvimentu di grassu, hà dumandatu almenu 50 pirsuni.
  3. U mumentu di u bastimentu era l'arbureti di u cornel sacru di u sacru sacru di Apollu.
  4. A manu dritta di u cavallu hè a inscription "U rigalu fù partutu à a dea Athena, i Daniani chì dicenu".

Chì hà inventatu u cavallu Troianu?

U propiu cuncettu di "cavallu Trojan" com'è un modu militariu hè vinutu à mente l'hérosu di u "Iliadi" Odysseus. A più astuta di tutti i capi di u Danais hà mai obeyu Agamemnon, ma l'hà rispittuu per i so numerosi vittori. Un disegnu d'un cavallu cù una speranza cava, in quali suldati anu pudè esse accoltu, Odiseu hà travagliatu trè ghjorni. In seguitu, u passene à u quellu chì hà custruitu u cavallu Troianu - un primu guirreru è u constructore Epeiu.

Quale hè amparatu à u cavallu Troianu?

Cù una pruduzzione minima d'acqua è di alimentazione, u cavallu era assubbe da suldati chì anu statu pruvatu nant'à u riperta in battesi difficili. Quelli chì si scupreru in u cavallu Troianu, cù Agamemnon hà sceltu Odissimu. Perchè a maiò parte di i bravure hè pertendu à u so esercitu, andò cun elli. Operu retesiutu in i seculi solu una parte di i so nomi: