Chinese rose care

A rosa chinesa o l'hibiscus Cinese si riferisce à u genus Hibiscus (Hibiscus), chì hà più di 250 spezie vegetali differenti. A maiò parte di elli crescenu in i climi tropicali, è solu a rosula chiana hè cultivatu è in casa cum'è una pianta. A natura, u hibiscus chinois hè un arbulu bastonu grande. Pudete alcune à una altura di trè metri. Ma per u cultivo in l'appartamentu hè stata presa una rossa curretta decorale chinesa, chì ùn hà micca bisognu di travagliu.

In i paesi di u hibiscus chinois creci, i petali di a pianta sò usati per pruduce un tinte per u tissutu è u capelli. E i so fiori sò parte di assai ricette di medicina. Cumu cura di una rosula chinesa, avete da piglià à stu articulu.

Riproduzione

A ripruzione pò esse fatta da travaglià da simu vechja, è da scorci. In ogni casu, a riprutazione di u cinturione chinesi s'arricurdò da a varià cumunità più utilizata. I spatiali apicale di a pianta deve esse tagliatu in a primavera o l'estate. Per l'esurtazione di riabilite ghjustu l'arradichera, hè cunsigliu per creà i picciotti per elli. Per fà quì, pudete puru coperta i filamenti cun un putu o polietilene. Parrannu di cumu per pruponate una rosa cinese, hè impurtante ricurdà chì e staghie pruvinenti deve 25-30 ghjorni. Dopu questu, anu bisognu à trasplantà in tufuschi. È in a primavera, i pianti ghjovani pò esse situati in più corsi maiò cun sustrato nutriente.

Prununza una rosa cinese hè un avvenimentu impurtante chì stimula u crescenu di novi rimessi. Inoltre, serà furmatu un bughju bughju bughjone è prevene u so crescitu excessiu in altizza. Razza a pianta megliu dopu u trasplante, scurcizzendu i rami circa un terzu di u largu.

Cura

Esse rializatu a cura propria di una rossa chiana espunusa ùn hè micca ghjustu difficultà. Solu bisognu di ricurdari un pocu punti mpurtanti. A fiorita hè assai piacevuli di a luce, ma hè megliu cundiscenu da i raghji diretti è diretti. È cun cura adattatu, a pianta pò creta ancu in i finestri da u nord. U regulamentu di temperatura ottima per l'hibiscus hè di circa 22 ° C in l'estiu è circa 15 ° C in a staghjunazione fridda. Sì in l'estiu, u Cinese arritti s'uniscenu in l'aria fresca, invechjava per inverndu, devendelamenti hà trasfigurata à a stanza, postu chì a temperatura sottu à 10 ° C pò esse preghjudizie à a salute di a pianta.

A rosa cinese si sviluppa megliu cù regnu freti. Hè necessariu aghjustà a pianta duie volte a simana è verificate chì u pianu ùn hè mai secutu. Questu hè specialmenti impurtante in u mesi di l'estate esterno. Inoltre, in l'estiu, avete bisognu à spurtà annantu à e piante. Comu regula, a lingua chinesa hè giandera ghjusta, per via di l'umidità insufficientu in a stanza. L'umidità hà un effettu pusitivu annantu à a durazione di e ciucciu.

Fertilizzanti Addiventanu

Trà u fini di a primavera è u principiu di u vaghjimu, u hibiscus Hè necessariu di furnisce regularmente, introduzione di fertilizzanti organici o minerali in a terra. Cronica in a caduta devendrà ridutta u cuntenutu di nitrogenu in l'alimenta. Pudete ancu fertilizzà a pianta cù solu suluzione dèca. Per fà, bisognu di disolvià a mità cullizzioni di zuccaru in un vetru di acqua. A quantità di nutriutti deve esse suffirenziu in qualchì tempu di creazione di u fiore. Dopu tuttu, parlendu per quessa chì u zbregiu s'arrizzò ùn si fiascanu, quasi sempri ùn hè micca micca abbastanza fertilizante di a pianta.

Se ùn avete micca cura di l'hibiscus, i pulatori pudete parechje nantu à ellu, è cun umidità ridutta puderà truvà un arganu di l'arice à a pianta. Sì l'infizzione ùn hè micca forte, po esse u risu pò esse salvati da lavà l'acqua calda. Se ci sò parechje chjassi, hè necessariu di fà u trattamentu cù Aktellik, diluting 15 drops in un litru d'acqua.

E malattii di i rosi chinesi pò ancu esse assuciati cù una mancanza d'umidità o nutrienti. Ma ùn hè necessariu di regnu ancu u paese, perchè e radici di u fiore pudete cumincià à pudete.