Sinôgora di Mousmah Eshua


In u centru di l'antica capitale di Myanmar, Yangon hè a sola sinagoga in tuttu u statu, induve i servizii anu realizatu per più di cente anni. Hè più informazioni nantu à questu seranu discututi dopu in questu articulu.

Storia di a Sinagoga

A sinagoga di Mousmah Eshua hè una casa di preghiera in Rhanò . A sinagoga fù fundata dopu à l'evuluzzioni di a guerra anglo-birmana in u 1854 cum'è una struttura di lignu, ma dopu fù ricustruita in una petra. Prima di a Siconda Guerra Munniali, 2500 Ghjudei di u Mediu Oriente migraru quì, ma cù l'esaltura di a guerra, una invasione guasgiuta fù u postu si era furzatu à fughje da Birmania. In u mumentu sò solu 20 ghjudei chì viviranu in cità, ma a sinagoga cuntinueghja di travaglià è pò esse visitatu in ogni ghjornu.

Ciò chì vede?

Quandu visitate a sinagoga, pudete dumandà à vede li 2 scrolli surviventi di a Torah (pergamatu scrittu, u sacru principale di u Ghjudaismu). L'internu hè una unique decorazione di lignu, boudes d'alta è parechji elementi religiosi di u Giudeu in i mura.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà a sinagoga di Mousmah Eshua in Myanmar cù trasportu publicu . Spirantà hè quì à e altare di Thein Gyee Zay o Maung Khaing Lan.