Chongjyeong


A Jeju Island hè una perla di Corea da Sud , è pò esse bè chjamatu altre miraculu di u mondu. L' attrazioni principali di l' isula, senza dubbitu, pò esse chjamatu u parcu di cascate Chongjyeon.

L'oasi naturale di Chongjyeong

U fiumu, chì formanu cascate, scorri par una gargia alta. U polu d'acqua, sparendu, si forma un microclimatu specialu in a gola: di una banda - a frizza in u caldu di u veranu, à l'altru - l'umidità aumentata. In questu locu, i pianti tropicali sò stanu maravigliemi. Quì tuttu hè intarratu in lush vegetazione, di quali ci sò stanzi raru assai. A pupulazione di u locu dice chì u fiumu ùn s'assica mai, cum'è guardatu da un dragon chì oghje riguardu à a seca. Cascate Chongjyeon, inclusu in u cumplessu, sò un locu assai incredibile per i turisti.

A Legenda di i Cascate

Chongjyeon includi 3 cascate. Cù u so nome, ci hè una legenda nantu à l'imperatore Celestial è i ninfi chì l'hà serve. Ogni notte l'emperadoru hà permessu di natanu in queste acqua. I belle bellezza sò sempre accumpagnati da a musica di i flaute di jade è u glow of stars. Questu hè chjamatu Chongjeon - a "cascata di l'Imperatore Celestu".

Voyage à Cheongjeien

Eccu avete vede una combinazione harmoniosa di l'architettura è a natura intruducida. A più interessante in Chongchijon:

  1. A primu cascata hè a più grande. Ci hè chjappu bella da un acantilu in una laguna. Circundenti sò in parechje posti cù l'acqua di cascata, chì tutte l'oceanu. A cascata hè circundatu di rocci è densi cunghjuli di l'arburi, da quandu si apre u vede bella vista di a cascata sana.
  2. A seconda cascata. Hè situatu vicinu à a gorge, à traversu u ponte di Sonimgo hè ghjucatu. L'ultima hè una forma curve stura è hè impannuta cù l'imaginari di sette ninfi.
  3. A terza cascata. U è a strada nantu à a costa pò esse claramente vista da u ponte, se vede à u mari.
  4. U Ponte Sonimgyo. Fu custruitu per a cunvenzioni di i visitori. Da quì pudete vede a natura di Chhondjon. Vi vurdenu a gola di u fiume è una scala chì guida in a cascata, una serpente chì scorri davanti. Eccu un poghju chinu cù l'acqua azure, circundatu di verdura. Quandu u guardà tuttu, a legenda di ninfi ùn pare micca fata. A bellezza di Cheongjieong meritava a so legenda.
  5. L'arburu. A sortida di u gargu, puderà vede una casa eleganti, ricorda di un tempiu buddiscu . Per entra, avete bisognu à escalari a longa scala. Pittura impinzante in l'arburu, belli pittimenti detti a storia di l'Imperatore Celestuali.
  6. Fountain of Five Blessings. Hè situatu vicinu à u gazebo è ùn hè micca difficiuficu di truvallu: vicinu a questu ci sò sempre assai turisti. In u centru di questu ci sò persone di cinque animali, simbulizendu diversi beni umani. L'ànime dà l'amour, tartaruga - longevità, porcu - ricchezza, carpa si benedite nantu à a nascita di figlioli è u dragone cunfunde gloria. Hè necessariu di tirà una muntagna in u tazzulatu nantu à l'animali sceltu, è u vuluntà chì esse realitatu. Tutti sti cunsiglii sò scritti nantu à a plate sottu a fonte.
  7. U Giudiziu Botanicu Yomiji hè situatu vicinu à i cascate di Chongjyeon.
  8. Transizione. À u fiumu, ogni visitante pò andà à passà un passaghju di e pietre volcani. In Corea, ci hè una tradizione: in u ghjornu di u ghjornu, u sposu hè obligatu di trasladà a sposa per una transizione per a volta, questu una grande felicità.

Cumu ghjunghje?

A cascata Chongjyeong hè aperta à l'annata per i visitori, l'entrata hè liberu. Pudete truvà à u parcu cù l'autobus numero 182 da l'estazione d'autobus Jeongbang-dong à 35 minuti.