I tendini di a moda - Fall 2014

I tendenzi di a moda di a campagna di uvernu-invernu 2014-2015 sò cusì imprevisu è variata chì ghjè micca difficiuli di listinu, è avete bisognu di preparà un vestuariu. I Casoli di Moda offeranu nichi una varietà di colti in u quale hè difficiule di identifiere i tendenzi principali, ma avemu da pruvate à evidenza u più divinu, perchè da a nova stagione pudete apprezzate à appaghjà.

Trends in clothes

I diseggituri sottumettenu chì a ropa di vaghjime ùn deve solu solu essiri calda, cusì è cunfurtosa, ma dinò assai stiloso. I colti sò duminati da culori brillanti, chì sò micca spumanti per a tempesta d'oghje è invernu. Ma hè un vantaghju indisputabile in questu - a diprissioni di u vaghjimu ora ùn hè micca terribili per noi! Suggerimi a crescita di l'uruguaio tuttempi sò a prerogativa di l'stil di l'affari, è cum'è ogni ghjornu poverete ponete vistimenti di bleu, borgogna, aranciu, giallu, cobalt è culori verdi.

Se parlemu di l' outerwear , pudete sceglie un capelli, invisibile o capucine. Abate - hè questu l'scelta di e chjude chì in ogni situazione tendenu à vede elegante. Si cunzidiravanu l'evoluzione di moda di a tempesta di l'oghje u invernu 2014-2015, pò esse nutata chì in a tendenza di mudelli di pesu pisci, scurcizzati bracciate è un mantellu cù un arzu. Per i ghjorni buffi un capatoghju, chì pò esse longu è curtu, hè adattatu. Pardesyu, parka, trench coat, redinkot, daflkot - l'scelta di stili permette di ricustituzione u vestitariu cun una robba veramente stylosa è perfetta. In l'scelta di culori è stampi, troppu, ùn ci hè micca un límitu. Se i culori di u monoccupolitru classic si parle di vede abbandunari è banale, fate un ochji nantu à i mudelli brillanti. In a tendenza, a cela scoccia, chì hè lavata è pocu pocu è grande. U più impurtante hè u celu u celu blu-verde è u celu. Ma tra i chaquetas sò guidati i mudelli di cuoio è li cupirtini. Se a prima opzione ponu esse chjamata classificata, accù à l'acchjutu cunchjuteri curtite, i ghjuvelli di ghjachjaru - hè una novità chì hà da diventà una parte integra di i vestiti di vestibule in vestiti di strata.

Hè difficiuli di imagine un vestitariu di vaghjime senza faldes è vistiti. Ùn avemu bisognu di discrive i mudelli classichi di "casu" è "lapis", perchè sò sempre in una tendenza, ma mudelli di a siluette in forma di A chì ponenu e donne in eleganti è frori dames ghjovani meritunu d'attenzione. I materiali più modi di a staghjoni sò u curtu, tweed, lana, velu, velore è chiffon, chì hè più spessu usatu per a decorazione. Hè da vende cumprà u jeans eleganti cù scuffs è decoru di metallu, è parechji volare in ghjuvanotti, è ghjunciti strappi chì stà cuncexi cù cuddie di punta di tonalità pastel. Unbelievably famosa è populari din staghjoni è e contu ciucieri shorts, li tagliu di quali pò esse masculine o liggittinu.

Trends in shoes

I tendini di a moda in i scarpi in u vaghjimu di u 2014 ùn si ponu contraddiri i tendenzi in a ropa. I materiali sò guverniati da pratiche pratiche, chì pò esse verniciate, matte, perforatu, imitatu sottu a pelle di rèttili. Se parlebbe di i scarpi di moda, a hairpin perde a so pusizioni di punta in un colpu spessu ghjuntu è un dilettante di i scarpi in un passu pisu serà capaz di apprezzà a cunsulazione d'Oxford è di stile di l'omi. In a tendenza, stivali cù un altu bootleg, ma micca attaccatu à un rigalu, ma solu ligne. Elementi di decoru cumu uceanu, incrusciati cù peddi, ricami, perforazione è inserenti da altre materiale sò stati benvenuti.

Scrizzione di i tendini principali in u vaghjimu di u 2014 in vestiti è i scarpi, ùn hè micca difficiule micca attentà à l'accessorii staggichi è staggiani. Scarpe anchi, una varietà di chapelli, cinturi, guanti, sacchetti chì saldenu perfetta in u cunfortu pò aiutà à creà una stonda modesta modesta. Arricate a nova stagione armata!