Uvizzioni freti senza u dulore

Nun sempre urinazione frequente in e donne hè assuciatu cù cistitis - spessu hè causatu per altri cause.

Urinazione di più frecu - cause

Urenatricificazione dolorosa painone in e donne indica l'absenza di inflammazione aguda, ma spacculazione frequenti ùn hè micca sempre un signu di malatia.

  1. Per esempiu, sottu u stress, a nervosa ancu una crescita di u preghjudiziu, cù a quantità d'urina solitu petite, è dopu un pezzu chì u simpaticu passa senza trattamentu, se pudete relaxà è distraisce.
  2. Inoltre, l'urinazione frequente si faci riflettante, per esempiu, si i pierre di a donna anu cungiatu o da fruttu di l'ipotermia generale. L'urinazione freti raramenti si trova prima di a menstruazione - in stu periodu ùn ci hè un prublemu di fluidu in u corpu, ma cù l'iniziu di i periodi menstruali, l'urinazione pò cresce per parechji ghjorni per rinunzà l'excrementu fluidu da u corpu.
  3. Inoltre, l'urinazione frequente hè pussibule grazie per l'usura di platti acuti, acìtici, picciotti chì rindiate a buca. A nutrimenti inadegwate pò causà disruption of the metabolism of salt and the release of a large number of cristals of salts (fosfates, urates or oxalates), chì fermamente irritate a buca, causando urge frequente è urinzione ràpida.
  4. A micció Rapida pò esse dopu a piglià sustanzi chì anu pruprietà diurettiche.

À quale maladizzione hè sputterite minima senza spite?

A micció freti pò ancu esse un signu di malatia. S'ellu hè in e donne di a notte, accumpagnatu da drentu di u ghjornu assai di fluidu - hè un signu pussibbili di malatia renale inflamatoria, chì u so travagliu improvesu in u calore in a pusizione recinente, è di a diabetes mellitus.

L'urinazione frequente cù un ritmu in i periodi menstruali hè un probiu signu di gravidenza. A micció frequente durante a gravidanza in i primi tempi hè assuciatu à a ristrutturazione di u corpu è a violazione di u metabolismu di u salinu. È in i termini più appressu, a frequenza di a micció hè assuciata cù a pressione di l'utru dilate cù u fetus nantu à a buca è a possu disturbazione di i riti per i compressioni pericinali di i urètori.

A volte quantità a frequenza di l'urinazione pò cresce cù una diminuzione di u voluminu di a vuccata à causa di varii causa (dopu à una infuzione chronicu di a vuccata , dopu a cirurgia in u vuccata, per via di a presenza di pedichi o tumuri chì reduanu u so vulume, quandu u so pressu da l'esternu cù tumuri, fibromiomi l 'utru).