U pulse rate in women

U pulse hè chjamatu chjamatu u numaru di pinzelle chì u coru in un minutu. Quandu u cori puscia u sangue in l'arteriu, i muri di i vetbi fluveru, è questi trembili pò esse fissate (in u pulgitu o in u collu) è cusì stabilisce a freccia di u core. Stu indicatore pò varià secondu u sessu, l'età, l'attività fìsica, a cundizione generale di u corpu, u statu emutivu, u tempu è ancu u tempu di u ghjornu. In i donne, u cambiamentu in u puliticu normale hè influinzatu ancu di tuttu a menstruazione è u gravidenza.

Chì hè u pulitu normale di e donne?

In a medicina, per una persona prottetiva sana, i valori di 60 à 80 beati per minuti sò cunziddi normi. In i donne, sti indicatori sò generalmente unipochi più altu è sò 70-80 beati per minu. Questu hè duvutu à u physique, postu chì u più chjucu u cori, u più spessu u pallete di distillà u voluminu necessariu di sangue, è in e donne hè di solitu menu di quellu di l'omi; per quessa, anu puliticu più spessu.

À a maiò parte, a forma fisica afecta a pulse rate. E megliu a forma di una persona, a menu a so ritenza di u core. Allora, e donne chì guverni un stiliu attivu è sanu è rigulari u sportiu un pulse di 60-65 stuntsanu ùn saranu micca un viaghju di a norma.

Inadividu ancu in u ritmu di pulse in l'età. Allora, in e donne sotto a età di 40 anni, u valore pulitatu mediu hè 72-75 beati per minuti. À l'età, sottu a influenza di fatturi straneri è l'statu generale di u corpu, u pulsu pò più. Allora in e donne di 50, u pulsu di 80-85 beati per minu pò esse a norma.

In ogni modu, una reduczione di pulse di 50 beati per minuti o un crescitu di 90 beati per minuti in pienghje hè digià una diventazione è indica possibilità di malatie di u sistema cardiovascular o endocrinu.

Chì hè a norma di u pulse in i donne cù attività fisica?

L'aumentu in u pulse durante l'esercitu hè assulutamente nurmale. In questu casu, u pulsu pò aghjustà à 120-140 strokes in una persona furmata è finu à 160 o più beati per minuti - una persona in pocu situ fisicu. Dopu a terminazione di a carica, u pulsu volte in norma in quasi 10 minuti.

In ogni modu, siccomu u pulsu normale per ogni persone hè un individuale è pò esse diffirenti duve alcuni, a formula di Carvonen hè assai cumentu per u calculà a freccia massima permessa di u core per l'exercitu. Sta formula hè appiicata in trè formi:

  1. Semplici: 220 minus l'età.
  2. Genere. Per l'omi, a frequenza massima hè calculata da listessa manera chì in u primu casu per e donne: 220 minus età minus 6.
  3. Complicata: 220 minus età minus pulse in reste.

A maiò spessu, a prima versione di a formula si usa.

Pulsu normale in donne incinta

U Gattivu hè u fattore chì significativamente leva a freccia di u coru di e femicili. Duranti stu piriodu, e donne a tale chjamata tachycardia di e femine embarvé, chì hè spressione in l'accilità di u latru di u core à 100-110 beati per minu. A la tachycardia habituale, chì hè una malatia cardiovascular, stu fenominu ùn hà nunda di fà. A rapidità di u pulse in pregnant women hè duvuta à u fattu chì u cori hè obligatu di pummularià più attivu di sangu per furnisce l'ossigenu per no solamente a mamma, ma ancu u futuru figliolu, è di mudelli hormonali in u corpu in quellu tempu. U pulse in e donne torna à a norma in un mesi dopu a partenza.

In casu, se a freccia di u ciuvamentu supera 110 beati per minuti, questu hè esse una causa di preoccupazione è esie cunsiglii medichi.