Kim Kardashian reincarnate in Cher, Madonna è Aliyah in Halloween

Mentri a "Regina di Londra" ricunnisciutu, Heidi Klum preparava artiglieria pesante in a forma di u vistimentu più brillante per u Santu di u Santu, chì tradiziunale se celebrà u 31 di uttore, Kim Kardashian hà decisu d'avè ottu stu titulu annantu à u schedariu è faci tuttu ciò per questu. Telediv hà digià pruvate à l'imaghjini di i so trè amanti cantori.

Cher Young ghjovanu

37 Kim Kardashian decide di utilizà a so simplicità esterna cù u performore Cher, chì, cum'è ella, hà radomenu armeni, è apparse à a festa di u Casamichi Tequila Halloween Party in Hollywood, chì ripurtava u cantore legendariu.

Kim Kardashian è Jonathan Ceban

Per questu quì, a rietta di a rialità faciale hà vestitu un vestitu chiffon d'oru in u stilu orientali, cunzistenti di trousers è una cima cù manichi longi.

Per i ragii incunificati, Kanye West ignorava l'avvenimentu, è Kim veni à u so bràcciu cun u so stylist Jonathan Cheban, chì era ideali per u rolu di u so maritu Sher Sonny Bono.

Cher è Sonny Bono

La Madonna Fatal

Dopu aviu avutu i fanciuti l'ellu di l'imàgine di Kim, cum'è turnò in i tempi, diventendu una Madonna extravagant. Fighjendu com'è basa l'apparenza incantevule di a regina popa in a cumpagnia di u pop Re Michael Jackson in u 1991 à l'Oscar. Kardashian attenda in Madonna in un vestitu d'argentu cù un mantellu di pelle, è a so sughjera di a famiglia, Courtney, divintò Jackson.

Kim è Courtney Kardashian
Madonna è Michael Jackson
Leghje ancu

Tragicamente, abbandunò Alia

Kim flashed in the image of the singer Aliya in u video di Try Again, chì tragicamente hà mortu in un chjuche d'avione, pruvatu nantu à i ghjuvoni di coghju di ghjustu è un bustu sprechendu cù strisce.

Kim Kardashian
Alia