I ghjochi ghjochi ghjochi

A basa di u sviluppu sanu di u zitellu hè a ghjucazioni fora di i zitelli . Ùn sò micca solu sviluppà a chiarità di i muvimenti di u zitellu, ma dinò l'insignà cumu cumunicà, cumpete è stà à purtà a vittoria. In regula, sò tutti semprici semprici è ponu esse realizatu cù quasi ogni numaru di participanti.

I sportivi in ​​kindergarten: "Swamp"

Ogni jugadore hè datu un paru di pezzi di carta. Anu avutu u superiè u "swamp", salta à i bumps improvised - sti stessi pezzi di carta. U zitellu deve esse tagliata davanti à ellu, fendu nantu à ellu, fate un altru, salta, sullivanu u primu è si mette davanti à ellu, trasfurmendu cusì à a fine di u swampu. U participante chì prima ascolta à a stanza (o a seccion marcada nantu à a terra) è torna à u principiu hè u vincitore.

I partiti sportivi di ghjuventù cù u ballu: "Canguru"

Ogni ugnunu di u ghjovanu hà da screnu a bagnata di tennis entre i ghjinochjati è salta per a distanza accunsiutu prublema. Se a bola caduta, avete da turnà à u vostru locu originale è cuntinuà a via. U playeru chì supira i ghjunti è hè cunsideratu u vincitore.

I ghjochi di ghjochi ghjochi da a strada è in casa: "Bilboque"

Avete bisognu di picculi preparati: pigliate una bola per tennis è cola una stringa à quessa 40-50 cm di largo. Aggiungi u sicondu fin'à l'encajou finu à u fondu di a tazza plastica. Stu disignu - è ci hè "bilboque", un anticu ghjocu chì vinia da Francia. L'essenza di u ghjocu - avete bisognu à ghjucà una bola è l'aghjunghje cù un vetru. Ogni pruvucu successu hè numeratu, u cuntestu hè registratu. U primu tentativu successu è a mossa si va à l'altru attore. U vincitore hè quellu chì puntuarà u massimu di punti.

Sti dispunibuli di ghjochi ghjochi simplici pò esse pussutu ancu per un zitellu, o funziona cum'è avversu, o offrendu di a battaglia u so propiu recordu.