Interferon per i zitelli

Oghje, u nascita di un zitellu sanu hè diventatu un scontru. Ecología moderna, alimentazione, stress, è in veru u modu di vita chì dirige futuri parenti, ùn anu cuntribuiscenu à u nascita di un zitellu senza nudda di malatie. Iè, i zitelli anu sempre avutu malatu, ma micca com'è spessu è spessu. Sì, è noi avemu diventate quarchi debbuli, sottumessi à ogni tipu di malatie. È più è più urgente hè a quistione di cume à rinfurzà u corpu è di prutegà contra i virus. Oghje, pediatrici crescenu più preferitu interferon. Avemu da cunnosce megliu.

I prutezzione di l'interferu per i zitelli

A question si sorgieghja in seguita: "À quale età pò esse trattata sta droga? Puderaghju l'interferonu à i zitelli per un annu? ". Per risponde micca à dilla un pocu di a droga propria. Interferon hè un immunomodulator (l'immunomodulatori sò sustiniti naturali o artificiales chì anu un effettu regulatu pusitivu in u sistema immune di u corpu), chì hè una bona droga antivirale è antitumore. Ci hè prescribed during periods of massive outbreaks of influenza e d'altri malati infizii. Interferon hè adattatu per u trattamentu di e primi iniziali di ARI è ARVI, è per a maladie chì guadagna ancu forza.

Inoltre una gran pluscha di sta droga hè chì aiuta à a pruduzzioni di prutini d'interferona, chì sò pocu pruduciutu in a zitella, è più peggiu in u invernu. Questi proteinsi d'interferona sò necessarisi per risistiriri diversi virusi chì attaccanu u nostru corpu. Per quessa, l'interferonu pò esse usatu ancu per i zitelli.

Interferonu hè dispunibule in forma di candele, ungulate è ampoule cù pollu.

A dosificación di interferona per i zitelli

Cume l'interferonu per i zitelli? Hè megliu usalli parenteralmenti, cusì susteniti ùn cundite micca in u viaghju gastrointestinali.

Interferon per i zitelli in ampoules

Per a prevenzioni di l'interferonu, infine ghjente in 5 settimane, in u nasu, in ogni nippa, ogni 6 ore. Questa prucedura hè realizata finu à chì u periculu di infezzjoni passa.

Sì u zitellu hè digià in malu, in seguitu u stessu prughjettu hè realizatu, ma più spessu: ghjudicate sò ghjornu in ogni dui ore, durante i primi trè ghjorni di a malatia.

U trattamentu più efficace per i zitelli hè inalazione cù l'interferonu. A 3 ampulidi di l'interferonu sò diluiti in 10 ml d'acqua calda (micca più di 37 ° C) è seguità per fà tuttu, cum'è cù inalazione normale. Ma ùn vi mannanu purtate, e so inalimentu ùn si pò fà più di duie volte à u ghjornu.

Suppositories per i zitelli

Per i zitelli è i trabi prematuri, utilizate suppositorii di interferona di 150.000 IU (vede u pacatu) 2 volte à ghjornu, ogni 12 ore per 5 ghjorni. Pi curalli ARVI, solu un cursu hè abbastanza.

Interferon per l'ungene di i zitelli

Per a prevenzioni di infezioni respiratorii aguti, hè necessariu di lubricate u nasu duie volte à u ghjornu, ogni 12 ore. Comu trattamentu, l'inguantinu d'interferonu hè utilizatu 2 volte à ghjornu per 0,5 g durante 2 simane. A prussima 2-4 settimane riduce u numeru di sti prucessi finu à 3 volte à settimana. Inoltre, hè pussibile tenevule e oliscrive a ambrata cù l'inguantinu d'interferona è trattate l'stomatitis.

Eterni secondari di l'interferonu

Utilizà preparalli d'interferonu, ùn si micca scurdate chì questu hè sempre una medicina, è hà effetti effetti:

Vale à venerà sapè chì l'utilizazione di l'interferonu per un bellu pezzu hè organicu additivu, dopu chì a droga tene à esse efficace.

Interferon hà ancu cuntrariu. Ùn pò esse usatu per e malatie di u cori è u sistema nervu cintrali.

Ùn importa micca quantì bona e efficace sta droga hè, ùn deve micca piglià senza avè un especialista. Solu u mèdicu hà da pudè stabilisce u regnu è a dosa necessarii, secondu l'urganisimu è a gravità di a malatia, ancu di l'età di u zitellu.