Casa De Nariño

Casa di Nariño hè a residenza ufficiale di u presidente di Culumbia , situatu à a so capitale, Bogotá . A residenza hè stata custruita nantu à u situ induve Antonio Nariño, puliticanti è peleanu per l'indipendenza Colombiana, nasciu. Era in onore di ellu chì u nomu di u palazzu.

Fondo Storicu

A Casa di Nariño hè stata custruita for two years - da 1906 à 1908, sottu i prughjetti di l'architettu francese Gaston Lelarg è Juliano Lombana. In u 1970, u palazzu è strutture vicinu era ristrutturata da l'architettu Fernando Alsina. In u 1979, a Casa di Nariño diventò novu a muderna operata di u presidente di u paese. In dicembre di u stessu annu, a facciata rilata di u palazzu fussi spetta nantu à a television.

A stu mumentu a custituitu hè sempri una residenza presidenziale, ma alcuni di i so tribunale sò accessibule per i excursioni turistiche.

Architettura è decorazione interiore Casa di Nariño

U palazzu è custruitu in modu neoclàssicu, chì hè inherente in l'appellu à l'estilistica classica è antica.

In u nordu di u bastimentu hè una piazza di armoria, induve l'avvene ufficiale si produzzione, cum'è una reunione di steddi stranieri. In parte à a quatrata ogni ghjornu, hè un cambuiu solu di a guardia di u palazzu. In u locu più impurtante si trova a scultura d'Antonio Nariño, fatta in u 1910 è pittati quì solu in u 1980.

Circundente hè u Cunsigliu Naziunale, chì hè u più anticu in America. Dopu i so pareti, i cunfusi era custruitu per a liberazione di a Culumbia è avè acquistatu l'indipendenza. À u mumentu, l'observatori hè parte di l'università naziunale.

Se parlemu di i salotti più notasciali di u palazzu, vale nutà i seguenti:

Aiutu per u turista

A Casa di Nariño hè apertu da u luni à u venneri da 8h a 5h. À quellu settimana u palazzu chjusu. Hè situatu à a parti cintrali di a cità, per ciò chì hè facilissimu acquistà da quasi ogni trasportu pùblicu o in caru. Nò parte pocu da Casa di Nariño hè u Museo Nazionale di Colombia , chì pò ancu esse interessanti à visita.