L'acqua quandu perderà pisu

L'acqua hè una parte integrante di a vita umana. Sì senza ellu, u corpu ùn saria micca pussibule di realizà e so funzioni, è l'òrgani internu si ricusate micca di travaglià. Quandu perderà u pesu, l'acqua hè ancu una parte integrante di a dieta , cumu participà attivamente in prucessi metabolichi è hè parti di i celeri di u corpu.

Benefici di l'acqua per a perdita di pisu

Oghje chì e persone confundenu a sete è a fami, cum'è i so centri sò assai vicinu in u core. Dunque, quarchi cosa hè abbastanza per beviche un liquidu per impediscenu l'usu di l'excarazioni prudutti. Inoltre, l'acqua ùn cuntene di calori, è ùn hà participatu à a split of fat. A pèrdita di u pesu è l'acqua sò dui cuncetti inseparabuli, perchè u fluidu hè necessariu per u metabolismu celulu, chì à turnà aiutà à purificà u corpu di toxine è à altri prodotti di descomposizzioni. Inoltre, l'acqua dà l'elasticità è l'elasticità à a pelle.

Cumu puderà bevià l'acqua mentre perde u pesu?

Prima, hè necessariu di calculà a rata necessaria di ingestimentu di fluidu. Ci hè una furmula simplici per un adultu, perchè per 1 kg di pisu devia esse almenu 30 ml. Solu cunsiderà chì u pianu cumpresi micca solu l'acqua neve, ma ancu tè, zuccheri è ancu u liquid, chì si trova in ligumi, sopop, etc. Hè stimatu chì circa 1 litru per tali fluidu ligatu. Per disperse da u pesu di sopra ogni ghjornu, avete bisognu à almenu 2 litri di l'acqua morta.

Nutricionisti sò cunsigliati per inizià a vostra ghjurnata cun vittura d'acqua neve à a temperatura ambienti. Grazie à questu, u metabolismu hè accilatu. Bei 1 tbsp. acqua in 20 minuti. prima di u pianu principal.

Molti cresciunu chì l'acqua pumu durante a pranzu o dopu avà hè preghjudiziu, postu chì diluce u zitellu gastriu è averebbi cù a digestioni. I dipendenti anu arguminatu di questu è anu sempre in u stessu opinione chì sta informazione ùn hè micca veru, è se vulete bevià, da fà in ogni mumentu.