Penelope Cruz hà spustatu u so pene è fù partutu senza u capelli

Ùn ci hè nunda più forte chì l'amare di a mamma per u zitellu è u zitellu per a mamma. Una forza colosale hè datu à una donna chì cerca di vive per a so famiglia è di cura di i so amori. A film spagnolu "Ma ma" hè l'elogio di una donna, a so forza di spiritu è ​​amore, a so aderenza à e malatie è à prucessi.

In u 2014, Penelope Cruz hè stata ricunnisciuta com'è donna più bella di u mondu, ma ancu di bellezza, l'attrìghjina hè stata cun un talentu enormu è una incridibile fonda di l'ànima. L'assistenza di a vita di a so mamma hà permessu à creà l'imaghjini di u caratteru principale di a film "Ma ma", chì hè malatu cù u cane di cumbera è prova di passà tutte e difficultazioni prima di a vittoria.

U rolu dramaticu inspiratu ottimisimu

U travagliu disoccuped Magda hà malatu cù u cane di cumbè è ùn permette micca disprezzà, perchè ella hè rispunsevule per ella è u so figliolu. Curaggiu è firucia, forza di spiritu è ​​ottumisimu aiuta una donna chì ripiglià a rimorca di u pettu è u trattamentu severu.

Penelope Cruz hàva realisticatu u rolu di una donna infatte, è in u quadru chì vedi u so patimentu ùn anu senza capelli è petti, dispostati da drogi è una longa riabilitazioni.

Leghje ancu

Penelope hà dichjara chì ùn hà micca pensatu di cumu si vede in u quadru, anche chì a vista hè stata "terribili o terribili".

A film "Ma ma" hè stata liberata in u vaghjimu di l'annu passatu è hè stata apprezzatu da a critica di a film. A peculiarità di u ritrattu era chì ùn hà micca avutu a pintura di morte, anche ella seguita l'heroina nantu à i so tacchi, è questu hè u grande meritu di a bella Penelope Cruz.