Cumu si prisenta l'api - impurtante ricunniscenu per u cultivo

Un apure unremarkable hè una sola pianta. E so zicchini è frutti cuntenenu assai utilità: l'olii essenziali, fibri, vitamali è elementi tracci, chì a facenu un invitatu à l'ospiti nantu à l'articuli per quelli chì vulianu perdiri pesu è fanu ridere di tensione nervosa, afflitta di malati di u coru è GI.

A piantazioni di l'api

Di tutti i tippi di api in a nostra latitudine, a razza d'apicultori hè populari, chì si sferisce è cura ciò chì, per una longa stagione (150-200 ghjorni), principia à l'altare di l'invernu. Fighjemu à l'infurmazioni di cumu per fà l'apicultori:

  1. Se u carretore campagnolu vogliu cogerà e raccoli di razza riunite prima di l'iniziu di i ghjàlli, hà da esse cura di a serezza di e piantinu nè più tardi à a seconda dicadenza di u frivaru.
  2. Seeds sò difficult to germinate per l'abbundanza di l'olii essenziale, perchè prima di inizià i travaglii di simminde unu unu di novu mi tratta di a data di validità nantu à a sachet - è ricordu di cugliera è di raccogliri per un bellu pezzu u crescenu ugguamenti malamenti.
  3. U pre-tempura aiutà à accelerà u prucessu di gullionu. U produci u seguitu: i manzoni sò manteni in tùncu hustitu durante 5-7 i ghjorni, è poi mandati à a verdura di a frigorifia per altre 2 settimane.
  4. U so di piantà si deve esse sbagliatu è chinu di nutrizii, è a capacità hè megliu per piglià un spazioso, ma pocu pocu, postu chì l'apiculturale hè devessu per a superficialità. Scurderite hè ghjustificatu è siegghianu appiccicole in testi di crosta, perchè ùn ùn esisti micca sogliu più ricunnisciutu è.
  5. I sardi preparati (enduitati è processati cù permangranate di potassi) analizate currettamente di a superficia di a misura di u mischju, sprinkled cun una fina capa di neve o sabbia, è situata in un mini-invernamentu. Dopu l'apparizione di i primi munzelli, u cisterna cun elli hè rimbursatu in un locu nè cooler (+16 ... +18 ° C), è quandu i piantini acquistenu dui foglie reali - si pudiani valdi nantu à i testi individuali. Tuttu questu tempu, u sughjettu in u sbarcu hà da esse umdu, ma micca humitate.
  6. L'arbureti di sidru di stanzuni deve esse assai pruduttivi, perchè ogni danu à a ràdica inevitabbilità affissà a qualità di a cose. I piantini ùn anu trattatu sò menu tolleranti di a migrazione à u giardinu è i vagarii di a natura, più tardi formi razii.

Cume fassi nant'à u pianu di nucliera di api?

Quandu a piantina si face più forte è si formi 5-6 fulari full-leaf, pò esse trasluzione sana à u giardinu. Quelli chì avianu mancatu u mumentu è ùn pudianu crescenu e so mudastori, à scelta di u materiale acquistatu, deve esse ricordatu chì solu e mudeli di una altura di no menu di 13-15 cm cun una forte rotama radicali seranu capace di sviluppà sviluppà. Per fà furmazione è raghji beni cunservatu hè capacitu solu di api, a pianta di quale hà passatu à u lettu cù danni minimu à u sistema radicali, per quessa devenu esse imbastitu cù un capeddu di terra da u pome.

I mudelli di u mudellu à u pultu di piantazioni deve esse à a sola prufundità in quale hà cresciutu in pote, per questu, sfondate a cumbattonella cotyledonous. In ogni burcu, hè cunsigliu per valdi nantu à un saccu di fustu di lignu è di humus, è poi abbastanza abbastanza. U primu ghjornu in un novu locu, l'apiore hè megliu esse sottumessu, chì pò esse adupratu com un pappagallo di acqua o di qualchì material respiratorju chì cubra.

Cumu si prisentanu racini d'api di l'api.

In u tempu di maturità impressiunanti, a quistione di a manera di pruduce l'arenga ùn sia risultatu - in spazii domestii, hè practicatu solu raimentu rapi d'api in a terra aperta. I amate di tuttu di cuntrollà à a so pròpia spirantza pò arrabbiari è a siminari sti appi immediatament nantu à u giardinu in prima primavera. Tutti i so setturi seranu provistosi verdi fragranti, ma i razzioli di risicate micca deve aspittà d'aduprate da u fruttu di l'autunnu.

À quale distanza duverta prupone l'apicoltura?

L'apière hè assai esigenti à u livellu di l'illuminazione, senza luminevule bellu suffirenziu, secca è lacrime. Per quessa, quandu si prisintà, hè assai impurtante di mantene l'intervalu suffirenziu, allughjendu à ogni spinta di u spaziu necessariu per u sviluppu sanu. Cumu puderà plantà l'api, perch'ellu diventerà una vendita excellentu? U schema di piantà l'raice d'apicultori hè dinò: l'intervalli attraverze cù e piante individuali ùn sò micca menu di 50 cm, è e pasce ùn sò micca menu di 40 cm. Candu cù piantazione più vicine, i pianti sò stirminiati finu à u detrimentu di i frutti.

Cumu pudete pudè plantà l'api?

In più di una mila è una unica proprietativi, a cultura d'apicultori hè notabile è un diploma estremu di co-habitation cù altri abitanti di giardinu. Per ella, ùn hè micca necessariu di piglià un bedu spartutu spiciale. Un maravigghiusu manera di fà raimentu l'apicultori in u sfertu in u locu hè di pona in fila trà l'altri pratiche. Ecunomichi cumbattiti per ellu sò patati, cucumisini, colti, aziende, cipudioni. Un fuchu fortu di greghje d'apicultori scantu da i vii di e parolle.

Api - tempu di piantazione

I pruduzzioni agriculi di camionu ùn ponu micca difficili per determinà a risposta à a quistione di quandu si prisentanu l'apicultori quandu ani cultivatu da e zitelli. Hè ricumandemu per fà quì in i seguenti termini:

Queste termini, anchi si ponu esse indicative, ùn sò micca sceltu à tutte di casu. I pianti di mudie ùn duverebbenu u tempu di furmà una radica completa à u friddu di u vaghjime. I Seedlings, tempi reticulati in a pianta aperta, "si sò" durante un bellu tempu, è hè più difficiuli di adattà à i vagari di a natura, è esposta in casa darà un cultu deformatu o ancu à a freccia.

Cumu puderà plantà l'api?

A diversità di u so cumpagnante raziu, u fustu di l'api ùn hè micca sempre un pruduzione di crescendo. Hè possu faci solu à a simile à u giardinu, avè dumiatatu e regule simplici cumu per fà l'apicultori cusì corpu:

  1. A zona sottu l'apiellu deve esse sceltu in un locu luminosu, prutettore da u stagnazioni di l'acqua. U so postu ch'ellu prefè hè un poveru è acqua perfetta, cù una regula filtrata, cù una reazione neutru.
  2. Prima di cultivà l'apicultori, ùn hè micca superflante per arricchisce a terra cù fertilizzanti cumplessi è composti organichi. I securi accidentati sò limed in simultanea per acquistà a reazione necessaria. Perchè ùn ùn diventenu a ragione di l'accumulazione di nitrates in foglie, i fertilizatori portanu à un perekopper di vaghjime.
  3. Chjappi petite à sta pianta ùn sò micca terribili, perchè i travagli d'atterenza pò esse practicata à a fini d'aprili à u primu maghju.
  4. Dopu avè postu parechji varietà cù e diverse periodi di maturazione, pudete apprezzà u pruduzzu fragrant è assai utensili all season long.

Cumu puderà plantà stade?

U cultivo di api in u pianu abbitatu pò causà un jardinier principiante parechji difficultà, cusì per a prima famiglia cù sta pianta, hè megliu esse elettu un mudellu di cultivazioni. I punti principali chì currettamente di piantà appiccu nantu à i pianti ùn sò micca assai sfarenti per tutti i varietà di sta pianta: petiolate, fronda è razia:

  1. I Seeds sò sottumessi stratificazioni per 2-2.5 simane.
  2. A sbagna hè fatta annantu cù una penetrazione mínima per e germinazione.
  3. À l'età di 2 foglie, i mudi ani dived in tanti pignotti.
  4. Prima di l'emergenza di e piantini, i culturi sò stati manteni in calda è cundinamentu di serra, dopu a quali migraranu in u cool.
  5. Seedling hè determinatu à l'età di 5-6 foglie.

Cumu puderà plantà e so fugliale?

L'api, pittati direttamenti in a pianta aperta, ponu sviluppà un pocu peju di cultivatu in e piante. L'effettu di u so sviluppu hè ancu a cumpusizioni di u situ in u situ, è a fluttuazioni di a temperatura. Sò l'apicultori in a pianta aperta pò esse à a fini d'aprili à a primu di maghju, mischjendu per e sali di cunzunzione cù rinu nìdu è secu. Prima di prupositu l'apiore, un surdu superficial hè fattu nantu à a superficia di u tarrenu, chì hè allughjatu da una strata fina di terra o turf. Dopu l'emergenza di riunioni, sò dilicati, sguassati sgalidate deboli.

À quale distanza duverà chinu l'api?

I variità di Leaf dispunìanu micca menu spaziu di l'e razzi. Determina à chì distanza di pianta l'apicultori, un scopu simpaticu aiutà: ogni zuccadori deve esse almenu 20 cm di spazi liberu nantu ogni parte. Cunsigliu mostra u schema, in a quali i pianti in una fila sò siparati da l'altru per 20 cm, è u spazio di fila hè 30-35 cm. A profundità di a fossa hè stata ugguali à a longu di u sistema radicali + 3 cm.

Quandu si piantà l'aprici foglia in u sforzu apertu?

U pezzu di piantazioni hè in i primi deci ghjorni di marzu. A diversità di a razziali, l'apicultori si sviluppa un pocu più veloce, perchè pudete plantà dopu. Ma in a terra aperta, pò esse postu prima di l'arradichera - in u principiu di maghju. Questu hè duvuta à a maiuranza di resistenza di variità di foglia è à u casgiu. Molti spezii ùn anu micca paura di una sorta di a caccia di tempura, ancu à una marca di -4 ° C. Per simu vechja nantu à u lettu pò pudè accumighjà in a seconda mità d'aprili.

Cù cose culturi pò pudè plantà apriche foglie?

L'Apiare si mostra un veru cumpagnu di a maiò parte di i culturi di giardinu, perchè ùn sia micca particularmente difficultu, cù ciò chì prupone un apure. Hè bè cumu vechja cù legumini, pratiche è culori verdi, scantulanu di l'insetti freschi è verdi. Uni pochi eccezzioni sò un pappacciu è carotta per i pesti comuni.

Dopu a pusterità l'api?

Ippudizanu un situ è ​​elle un locu induve pi pattene apicoltura, avete averà guidatu da e seguenti funziunalità di sta pianta:

  1. Luminosità. Per esse di sviluppà tutte e tippi di api, necessite un alloghju luminoso durante u ghjornu. Sì senza ellu, i greens saranu pèndite è disprezzu, è i culturi raffigurati saranu tortu è deformatu.
  2. Temi di stagnazioni di l'acqua. Eppuru chì a cultura precisa un regu regulare, ùn pò micca tollerà l'acqua. U tarrenu in u situ puderia esse bonu per l'acqua è l'aria.
  3. A bisognu di terra ricca cù una reazione neutru. In u prucessu di cugliu anu ci tira assai nutrienti da u locu, perchè u situ hè fatta fertilizatu. Fate per antu, durante a cavallu di vaghjimu.