Ibirmu in i misgi

Un momentu assai impurtante veni in a vita di u ghjattu è u so propiu - penevamentu. Eppuru, si ùn avete micca struitu questu per a prima volta, è cunnosce tutti i matte. Ma qualchi parenti affruntate sta per a prima volta, è in seguitu a mistresse di a futura madre fluffy t'hà assai assai. Pruvemu a risposta i più impurtanti di elli per esse di clarificà a situazione.

Cumu hè a nascita di un gattu?

Prima di tuttu, se sè vo vulete avè u ghjornu di un gattu in a vostra casa, preparate un nidu cusgetu per a vostra petite. Inutili, ella pò fà ella stessu. Saria esse cusì pocu per truvà una famiglia di grande cat in u vostru armadiu o in un lavatu. Un casu cù dimensioni apprussimativi di 50x50x20 hè assai adattatu per questu. Pudete installà una tappa removable per ubligatoriu stu locu per ogni parte. Doppu parechji minuti prima di sta furtuna impurtanza, l'animali hè scrittu di ricusà e scansanu. Nantu à i bòcciuli, u calostru pò inizià à prisintà, è azione quì sottu nantu à a so vagina.

À primi arghjentidi vermilighi di l'acqui, e prucè di guerra. Principi sò sempri interessati à a quistione di quantu hè u nascita di un cat. Ogni annu in tutti i ghjorni in 24 ore. Ma se qualcosa imprevisible succède, è dopu a retirazzione di l'acqua, sarà sei o ott'anule, è u primu gattu ùn hè micca apparse, vale da vultà à u veterinariu. Se l'intrattenimentu doppu l'apparizione di u primu gattu è a secunna supera trè à quattru ore, serà ancu necessariu d'aiutà à u medicu. Questa succia cù modi completamente differenti. In certi cati, l'intervallu trà l'apparenza di un gattu è l'altru hè solu à deci minuti, è per altri - parechje ghjorni. Hè bisognu à questu tempu per furnisce à a so mamma cù l'acqua, u latti. Di solitu ella stessu ciulja u cordone umbilicale è manghja cù a placenta, è poi sguillà a lingua di u babbu.

Aiutà u ghjornu di a meilleure

Sì tuttu vai beni, ùn intervene micca cù u prucessu, altru pudete disturbà ella, è manghja i so figlioli. Ma cum'è cù a cumpagnie cumpetenci periculu duranti u travagliu in i misgi, è avete da esse aiutu à aiutà. Se u gattu hè strappatu in u canali di nascita, dopu cun prudenza pruvate a tira fora. Ma ùn pruvà micca a mantene nant'à u tempu per a testa, perchè e vertebre cervical di u zitellu sò assai fràfici. Hè necessariu di manteneu per i gattive o da i pranzii di a pelle, appicchendu intricatu à piglià in diverse direzzione. Se u licitu fubbe longu u partitu u canali di nàscita s'hè sappiutu, poi lubricate i vostri dritti da a vasellina di petroleum. Avete bisognu à arrossghje u corpu è micca sempre perpendicularu à u casu di u cat. A seconda mano a anzetta pò stà à questa ora per ella per l'abdomen. Pruvate per fà tuttu delicatile è ùn utilizate assai forza, perchè hè faciule not only per ferisce u gatto, ma ancu per annunzià u canali di nascita da a so mamma.

Sì u zitellu avanza cù i patati è cunfitturi, pudete push it back. Pudete cambià a so pusizioni è esce ghjunta. A placenta stuck must be removed cù i vostri ditte. A volte, u zitellu sia fora in a vesiculione ancestral, allura hè necessariu trarralmente a distanza, altri ùn pò suffocate. Pruvate d'asciucà immediatamente u so nasu per chì u licolu ùn vene micca in bocca. Kitten piglià un nasu, tenendu a testa cù i vostri ditte. Hè necessariu in stu mumentu a mugla, perchè i pulmoni parte di l'acqua. Hà aiuta ancu aiutu à a pulitica energetica pulitica di u pene di u criatura, chì sustituverà a respirazione artificiale. A respirazione normala hè ancu esse senza sicurezza. A mancanza di l'ossigenu pò esse dichjaratu da a lingua blu. Scacciate in un pappaghju nedu è suave, fate guardà u gattu di u gattu. Ciò chì dice di sicura chì dice chì ellu hà pigliatu à respira. Di volte un cat ùn muzzica u cordone umbilical. Eccu avarà da esse stiratu u so filu, circa un centru cintimetra da l'abdomen di u zitellu, è tagliate cù un tisoru, è fate u cuteddu cù zebra o iodu.

Chì avete bisognu di un gattu da aduprà?

Mentre chì u nàscita ùn finisci micca sclusa, rinfrescenu i zitelli di a so mamma, per allughjassi in u calore. In questu casu, un caleu o buttigli cù l'acqua cale pò aiutà. Quandu i gatti sò troppu manchi, dèbuli o mucosa, una forma di chjesa micca intelligibule, puderà aiutà l'aiutu di un duttore. Pruvà cumprende si tutti i figlioli sò nati. Sè qualcosa chì vi prupone, hè megliu di cuntattà u veterinaru inghjustificatu. Fate u cat cù acqua è accede à u bagnu.

Cura di un gattu dopu à priprimi cumprendi pranzi speciale. A carenza di Calcium pò pruvucà incornà in a mamma. Hè necessariu in i primi ghjorni per dà u so oliu di pisci, calcium, vitamini è bone meal. Ella vulete piglià l' alimentazione più spessu, quasi cinque volte à u ghjornu. Pruvate per fà e variità di l'alimentazione. Pudete mette un tastu di alimentazione vicinu à a so casa. Avete cura chì ùn principia a mastite, è tutti i zitelli possanu bastassi da latti. À u minimu signu di eclampsia postpartum (toxicosis), dà l'acqua dolce o glucose, è immediatamente chjamate un veterinariu. U cumpurtamentu di un gattu dopu à partitu pò cambià appena. Quandu si avvicinavanu à straniani, ella sarà nervuża, è ùn permettenu micca à nimu à a casella. A volte un gattu ùn vole micca di abbandunà u babbu è hè necessariu di espulsionarle da quì cù forza per purtà a pulizia.