Comu mette in una bagnu?

U prugressu ùn si ponu arristatu è in i coppiu di cultura sò sempre sempre elementi novu per a dicurazione di muri in u bagnu è a lavande . A dumanda constante per ceramichi . Stu materiale hà assai prucessu in a so praticità, a resistenza è a qualità decorativa. In questu articulu, avemu a circari di fà cumu cuncorrebilmente u bagnu cù i vostri mani.

Stavate e tistimonii stessi

  1. Prima di metterà e fustelle di ceramica, livassi i mura è caccià e partie prutestanti. Per fà questu, pudete utilizà un grinder, un puncher è ancu un marteddu.
  2. In regula, i più grandi difficili prublemi traversi è ceilings.
  3. À u listessu tempu, pudete trimparà tutti i machini. A superficia hè stata pianosa.
  4. Dopu chì tutte e cungregazioni projettanti è i sfracicati eranu purtati cun un martellatu, un saccu prima pò esse applicatu da u pistellu spray.
  5. A più bona manera di uniformà una coletta di tile - utilizate un filu plumb. A carica di u filu di spessu si aiuta à adupirà ancu esse più còmode è affidà in l'operazione di u nivellu laser.
  6. In sta photo hè chjaramente visibile chì l'angolo hè cutatu in tale manera chì u muru hè chjusu cù u cabinet.
  7. In dui ciumi rimbionici discurremu a prima serie di cuntrollu.
  8. Prima di metterà u primu fiamming di tile in u bagnu, misurà a longa necessaria longu à dui arcu latinu.
  9. Sottu stade nantu à u pavone si deve u nivellu. Serà simultaneamente un sustegnu per a prima fila.
  10. Avemu interferitu cù a cumpusizioni adesivi. Hè mpurtanti ricurdà quantu a temperatura di u tile hè stallatu, chì questu hè influene directamente in a forza di a cumpusizioni. A maiò parte di l'imprese ùn avete micca urganizatu à travagliu à e tematichi sottu 5 ° C.
  11. Hè necessariu necessariu di fà tutti i pani necessarisi per i filamenti in un muru chì u lampu staghje. Perchè ci hè un pezzu speziale per un perforatore in forma di cullette.
  12. Prima, avemu tagliatu u tile è applica una capa di cola in cima. Ci hè parechje disaccorsi nantu à quandu induve metterà e raccoli. In u nostru casu, si move da u cantu.
  13. Dopu qualchi cosa hè cuntrullata cù l'aiutu di i lodi.
  14. A seconda parte di u tile hè stata. Dopu chì e prime parte sò stallati, assicuratevi di verificà l'operazione di u regnu è di regula.
  15. Quandu vene a prima fila di u muru.
  16. Usendu a regula, avemu novu controla l'accurata di l'estilu.
  17. Solu a cola hè utilizata in u travagliu. Comu putemu ragliari ceramiche direttamenti in u muru, piglià assai.
  18. A prima fila hè stata pianosa, postu chì serve cum'è un indicatore per u restu di a cantina.
  19. A secunna fila hè dinò a stack from corner.
  20. Ogni passu prossimu nantu à a prima fila. Per fà questu, pudete aprezzà a regula un pezzu cù a tesela o trasfurmà cun gentile cù un tornavitariu.
  21. Perchè avemu da mette e tile in u bagnu senza un capigliu di guascu, u travagliu va più veloce. Quasi immediatamenti u muru hè trasformato.

  22. Quandu u tile hè stata pacatu in u so locu, pudete installà cruci.
  23. In u prucessu di u travagliu, hè abbastanti possibbili à puderebbenu chjude una parte di i brique baccelli è d'altre irregularità.
  24. A foto mostra chjaramente chì a staghjunata hè impressiunanti.
  25. A prupietà da a porta, u tesu hà da esse cutatu in duie parti per chì u patronu hè osservatu.
  26. Siccome allora e fossi nantu à u muru, seremu nantu à un capu finu di cola, per fà sei à sette fili à u mumentu. Ùn ci hè micca cunsigliatu: u tesu pò nanzu è u muru resultarà à esse una curva.
  27. Quì hè chjaru chì u pegu hà literatu di esse impastatu dintra u taped to distribute.
  28. Scrivate cù cura di i restani è à quessa, finu à chì u travagliu hè statu. Dopu chì i primi capasti sò siccati, pudete cuntinuà.
  29. Hè cusì belle hè acquistatu quasi in una sera. Sì riguardu seguitate tutti i cunsiglii di cumu fà cose cumu e tile, pudete u so propiu.