Zurich - Ristoranti

Se ùn pudete fà micca sensu quandu viaghjà, hè senza alimentu. In Zurich puderà truvà qualcosa per vede , ma ore dopu o dopu serebbe famu. E duvete sceglie u vostru ricevutu à visita. Dopu tuttu, in i carrughji di sta bella cità svizzera, ci sò più ch'è sforzu di elli. Cunsiderate e caratteristiche di i megliu ristoranti in Zurich, chì vi aiutavà à rinsignà u locu per u megliu satisfacità di i vostri gusti gastrunomi.

Piazze where you can eat deliciously

Caminate per a cità, in anticipu, fate a coordenade di e seguenti stanzi di cunfusione degni di menzionà per u serviziu bisognu è menu diliziosu è variata:

  1. "Kronenhalle" . Questu hè unu di i ristoranti più rispettabli è elite micca solu in Zurich, ma in Svizzera in tuttu. In vista à a so brasserie, pudete satisfziate micca solu di fìsica, ma dinò di l'intellettuale intellettuale: i mura di l'abitazione sò stati adatti cù i pittori di i grandi artisti Mirò, Chagall è Braque. Avemu l'urdinatu per ordene una maestru culinaria local - vitedova piccola in Zurich, assicuratu cun una salsa di vinu biancu è crema. Hè bisognu di servitori cù patata ryoshti. Se pruvate Schnitzel viennese o salsiccia fritta preparate da a ricetta Sent-Gallen, definitamente vole vultà à questa istituzione almenu una volta. Un postu tradiziunale quì hè a mousse di chocolate. U barra di Cronenhall hè un grandore postu per una sughjettu di vaghjime: quì hè una bona fina selezzione di prudutti alcoolichi, cù quale a musica rilassante hè assicurata perfettamenti. Melomanov hà da esse felice chì quì à spessu ancu i celebriti cumprendenu.
  2. Infurmazione di u cuntattu:

  • "Alpenru" (Alpenfranze). Questu staghje chjaru è cusgicu in Suízia impressi cù interiors in u Art Nouveau. A so funzione principale hè una posta cumpleghjalizazione menù mensuale, chì includenu i pezzi preparati in accordioni a i più belli ricetti di tutti i cantoni di u paese. Perchè questu hè un postu d'uttellu per acquistà cù e tradizione di a cucina suiza , induve hè troppu preparatu com vitedillo piccolo in Zurich, è kapuna - sobri da beets foddi cun di cumpetilu dilicatu da Grison.
  • Infurmazione di u cuntattu:

  • Volkshaus. Se vulete vedà almenu unu eyeful di i citanti citadini di Zurich, quì à questa o quella ora di u ghjornu, pudete meetu cun una probabilità alta. Ma ùn si scurdanu di l'alimentariu per u stomacu, micca solu per a mente. Questa brasserie hè specializzata in cucina tradiziunale francese, è rispettabili dà cammeranu cusì impurtentu in issi chjappi in colore classic è servitori in eleganti fanzini bianchi. U serviziu ùn ponu esse chjamatu u più veloce, ma u risturante hè devenu eseguitu un tartari, un bagnu cun un adornu in a forma di una insalata di patata o un fegatu stufa chì hè servitu nantu à foglie d'insalata verde. Ci hè un locu vicinu à a famosa Langstrasse .
  • Infurmazione di u cuntattu:

  • "Josef" (Josef). Questu hè unu di i più boni di moda in Zurigo, perchè ùn truvate micca una tale atmosfera in ogni locu. I cucinari lucali rifieghjenu a secùnna classica di i piatti, quandu siravanu prima un pranzu, u ghjornu, è à a fini una desserta. Hè per quessa chì a menzione di "Josef" hè unicu, unificatu l'organice i più platti diliziosi di a culinaria lucali, ancu di l'italianu è l'asiaticu. Ùn tocca à tuttu sorprendu chì avete da pruvà tuttu: per esempiu, un visitante pò andate cun couture è a cerveza, po questu un frenu è finisce u lunch cù u primu pranzu è u caffè. Ddu vittime alcoolica in u restu, l'omi anu da pruvà a biera, è e zitellu venenu cù un cóctelu especial, in u quale u vodka hè urdettu organicu cun u zuccherinu è a calce. A poca distanza sò hoteli bisognu, induve pudete stà.
  • Infurmazione di u cuntattu:

  • "Forderer Sternen Grill" (Vorderer Sternen Grill). Se vulete manciate salle di casgiu frittu, andate quì. Eccu avete una varietà di variazioni di stu platu apparente semplice. U restaurant hè situatu trà l'òpera è di a piazza Bellevue. Venite cuminciatu: per i salsicces fritas, ognunu di quale hè stendu in un corru crispy è sprinkled with mustard, a linia più reale hè stata fatta.
  • Infurmazione di u cuntattu:

  • "Bodega" (Bodega). In questu restaurant hà amatu di cumprà tutti i Cumbres di Zuric: artisti, attori, studienti, quì pudete esse tistimoni di discussioni interessanti nantu à a pulitica, a creatività è a filusufìa. Hè megliu per esse cunversi l'appretisu naziunale appughjate naziunale cumu accumpagnatu da un vetro di vinu russu, chì vi sarete forse prisentivi. In u primu pianu di l'edificu hè u salottu Sala Morsica. Hè imbuffulatu cù un arbre, è a menzione incoddu tali platti origginali originali da a penisula iberica, cum'è chili chili, paella è zarzuela.
  • Infurmazione di u cuntattu:

  • "Berengasse" (Barengasse). I vegetarii sò quì più megliu micca di vede: sò e cibu boni piatti di carne, è cusì vogliu i vostri ditte. Da e ricette in cucina, tartare, carne d'Aberdeen-Angus, filet barbecue, l'entrecote sò tutti cusì savurosu chì serebbe definitu di vulerà esse u additivu. A carne ind'una istituzione hè sempre fresca, tana è succosa, perchè quì hè diretta direttamente da u rancho arghjintinu remotu Ojo de Agua, induve si osservanu i principii di a agricultura biulogica. Ci sò altre manciate in a menzione. In particulare in i cura di i prupietari di u restu u fumadoru: Ci hè una stanza di fumatori especial "Davidoff", in quale pudete dumandà cum'è un tullu è calefate per una sughjera còmicu in l'invernu.
  • Infurmazione di u cuntattu:

  • Restaurant 313 . In questa famiglia più famosa ristorante russa in Zurich, a menzione accrescia i più cose famosi di a cucina eslava è europea. Intra d'oghji sò pancakes cù pesce rosso è caviaru rossu, mushroom è pollulu julienu, insalata di frutti, cunti Coupe Romanoff, Danemark, Bananesplit, pelmeni, colechi di colti, brochette di polluli, stufa di vitedda, vinaigrettes è assai più. Sò preparati solu da prudutti freschi, chì a qualità hè stata cun vigilata currettamente. In più di u salone ristorante principalu, ci hè un bar, una terrazza d'istati è un giardinu-terrazza invernale.
  • Infurmazione di u cuntattu: