Morning Yoga

Oghje ghjornu sò un tempu quandu avete dunque un caraghju per tuttu u ghjornu. Chì serà u vostru oghje, depende, in assai rispetti, nantu à a dispunibilità di u ioga di a matina in u vostru urganizatu.

Eserciti

U cumpiacente di yoga di a matina si deve esse fattu 15 minuti prima di colazione .

  1. Passi sottu à i spalle, aspraviate u to brazzu cunversione, pusonu e so mani per u vostru capu, exhale - sink. U ioga in matina ùn deve sempre cù a respirazione.
  2. Acalmamosimu u collu in un circulu circularu à diritta è à a manca.
  3. Acalmà i spaddi cù rotazioni circulari.
  4. Pusenu nantu à una superficia plana, pedi paralleli à l'larghezza di i cosci. In asprazione, sullivate è stende i vostri brazzoli paralleli à u pianu, piglià a to panna, apre u pettu è stende a testa versu u celu. L'coccyx ponu avanti. Fai una versione arghjintata chì tira a toalla in i brazze in legumi. A spugna in spugna in direzzione opposta. Arristazzate i vostri bracce, ùn necechja i vostri spalle.
  5. Mettite e mani, in aspra, spiegà, sullivate e mani è stendi i vostri brazilli avanti, aghjunghje nantu à i vostri zuttati, inclinannu u corpu à 45⁰. S'ellu ci hè una tensione eccessiva in e spalle, piglià una toalla è l'hà sparghje pocu più largu. A testa hè nantu à a listessa linea cù a spina. À l'exhalazione, mette e mani in u pianu, circundendu a vostra volta, cullà.
  6. U scursu successu in gimnastica di a matina hè di u ioga. Rispundimu in manu, stendi, atticciate cù una stesa allargata, curcendu i peri in i ghjinochji. A spalle è parallelu à u pianu, a pendenza hè di 90⁰. Cù tensenza in e to manu, dissi i vostri braccia più largu è pigliate una spugna. A cussu si stendi avanti, l'coccita torna. Stendi a spine.
  7. Cù una sera di a manu, a bassa à u pavone, circundendu a nostra spedizione culleghje. Inhale, e mani si stende, cù l'exhalazione, ci descendenu in a squat. U coccicu sia livatu più di u spalle, i ghjinochje bent. Mantene e mani inturnu.
  8. Scopre una virtula sottu à e vértebrase, mani per i lati di u respiru, cù una exhalazione, a palma à a palma, a mità, avemu bassa u corpu di fronte, cum'è in l'exercitu previ, ma stand in i calcutti.
  9. Ci hè un tiru, intornu a spalle, aspraverte, spiegà - anu stretchighjate davanti, diminuemu a manu à u pavone, passanu à i tacchi, i costiglii in i maletti, u collu è a testa - a continuazione di a spina.
  10. Partigghianu a situazione, è immediatamente si murenu à a postura di a barà , nucali, presse tense, distribuiammu u pesu trà e pede è a palme. Una opra più liviana hè cù i ghjinochji calafati à u pianu.
  11. Arrimbaturu in l'attitudine di u zitellu, sìammu nantu à i tacchi nantu à i taccasi, e mani sternate.
  12. Dà quì ci andamu in l'attitudine di u ghjacaru cù a moda, a pelvis stendi nantu à e mani, a volta è u collu formanu una linea recta. Questu hè unu di l'eserciziunità più energeticu in u iocu di a matina, cum'è questu asana hà un vigoru tonificanti forti, finu à quandu u half organu duratu. Dienghjammi in i braccia è in daretu, avemu bassa i tacchi in u pavimentu. Versione di luci: cun ghjinochju chiatatu è tacchi rutti.
  13. Posa à pusà nantu à u pavaghju, anch'ellu à u spinu à u spinu, e mani darrere di volta, i dè indicati versu i tacchi. Inhale è ascolverà a pelvis, armati, peri, corpu è chjappu formate un rectangulu, accòstenu a testa, è ùn tira micca.
  14. Avemu per andà in terra, pressu u bassu voltu à u pianu, strapate a testa, spalle da u pianu, l'armatura stendi nantu à e gammi, straccare a parolle da u pianu è a susciteghja à u 25 milieru in rispettu à u pianu. I piani sò stritti à e mani. Lite: cù e mani.
  15. Stendiate nantu à u pavimentu, e mani sternu nantu à a testa, i dete amparà nantu à ellu stessu, i vostri zuttati sò abbandunati à u pianu, i vostri stanghi sò stesi finu à a distanza.
  16. Imbattendu e mani in fronte, si risparmià à a pusizione pusata.