Epilepsia sintomatica

L'epilessia hè una di e malattii neurologichi crònii cchiù cumuni, chì si prisenta in a forma di assicura convulte siveru. A maiò spessu, l' epilepsia hè cungenita in natura è u danu anatumicu di u curu ùn hè micca osservatu, ma solu una violazione di a cumporitità di i signali nervi. Ma ci hè ancu epitelizatu symptomaticu (secundariu). Sta forma di a maladie si sviluppa cù danni à u cori o di disordini metabolichi.

Classificazione di epilessia sintomatica

Cum'è qualsiasi altri tipu di epilepsia, l'sintomaticu hè spartutu in generalizatu è localizati.

  1. L'epilessia generalizata si manifista com'è u risultatu di cambiamenti in i divizzioni prufonda è in u so avvenimentu, e so manifestazione afectanu u core di u core.
  2. L'epilessia sintomatica localizata (focali, parziale) , cum'è u nome implica, hè causatu da a scunfitta di ogni parte di u moveru è a violazione di u passaghju di signalazioni in u so còtex. Hè divisu (da a zona affettata) in:

Sintomi di epilepsia sintomatica

Accuglianza ghjiniralisti sò generalmente cù a perdita di a cuscenza è a pèrdita sia di cuntrollu di e so azzioni. A maiò spessu, l'attache è accumpagnatu da una cascata è e convulsions pronunzinati.

In generale, e manifestazioni di prucessiali parizitani dipende nantu à a lucazione di u focu è pò esse prufessiunale, mentale, vegetative, sensual.

Ci sò dui forma di gravity di l'epilepsia sintomatica - dolce è severu.

  1. Cù attacchi lattichi, una persona ùn sia micca perde u cuscenza, ma ellu hà ingerente, sensazioni inusual, a perdita di cuntrollu di e parte di u corpu.
  2. Cù attacchi complexi, hè pussibbili per perdulà u cuntattu cù a realtà (una persona ùn si capisce micca di quale hè, ciò chì succidia à ellu), cuntressioni convulsi di certi gruppi musculari, movimenti cuntrollati.

L'epilessia sintomatica frontale hè carattarizata da:

Quandu l'epilepsia sintomatica tempurita hè osservata:

epilepsia parietale, ci sò:

epilepsia occipitale carattarizata da:

Diagnosi è trattamentu di epilepsia sintomatica

U diagnosticu di "epilepsia" hè fatta da repetizione ripetuta di cunnessione. Per diagnosticar u danni di u danu à l'usu d'un electroencephalogram (EEG), rimettenza magnetica (MRI) è tomografia di emissioni di positroni (PEG).

U trattamentu di l'epilepsia sintomatica deveni principarmenti in u so tipu è a forma di manifestazioni è pò esse medici o cirurgici. A cirurgiaria pò esse dumandata se l'epilepsia hè causata da hemorrhagia, infauntate di u flussu di sangue à u curu, tumuri, aneurismi.

In a maiò parte di i casi, sta maladie hè trattatu cù l'aiutu di un corpu di corruzioni speciali selezziunate, chì sò determinate secondu u tipu è e causai ca causaru epilepsia.

Hè ricurdatu chì l'epilepsia hè una malatia neurologica severa è l'auto-medicazione in stu casu hè inacceptable è periculosa per a vita.