Dessert di prugna

Prune - un fruttu assai utile, chì ghjè bonu per fà tutti i diliziu, cumprese i posti di dulce (in particulare per questa variità di prugna culturale).

Desserti cù pomi, grazii à e sustegenu quì cuntonu, migliurà l'attività di i sistemi di u sistema digestivu, vascular è di scurienti di u corpu umanu, è anzianu l'umbrella è promossi una armonizazioni particulari di penseri.

Per fà preparà a morte da questa frutta, pudete aduprà frutti freschi è frutti secchi ( prunes ), è ancu cunfettu, cunfine è cunfettu di prugna , pruduttu prugna è u vinu prugna.

Eccu alcuni ricetti per i posti di pomi.

Postre di prugna è di casgiu cù a crema agria

Ingredients:

Preparazione

Trimate u pudè lavate in mezzu à ognunu è, se vulete, i mezi sò diventati in pezzi più chjuchi. U furmagliu cun u casgiu hè mischieru cù a crema agria, aghjunghjenu a vinaigghia o a canna è a melata (pò esse sustituitu da u zuccheru). Connettu i prugnoli è a mischju in curd in u kremanka è a mischiglia. Questa nantu à a basa pò esse mandatu cù zucchero o compota, o cun tè, caffè, vini light en postres (martini, vermouth). Una bona opzione per u lamentu di u lunch, o un pranzu di notte.

Dessert, prugnoli, apples, iogurt

Ingredients:

Preparazione

Trimate i prugnoli, sguassate i boni è aghjunghje i mitati (questu hè facultativu). Tagliate u manzone è sguassate u core. Trimemu in quartieri in tagliati più finos. Connettamate una pumu è a mità di prugnoli in kremanke è anu da esse fillutu cù iogurt. Mi avemu mischiendu. Questa nantu à a catta hè più apprupriata pè u pranzu di pranzu è in pomeriggiu, ma ùn hè micca adattatu per u sdighjunu o un pranzu di notte (u iogurtu ùn hè micca utili à questa ora).

In u tempu d'inguernu, per queste nantu à i gastrunomi (vede nantu à 1a è 2a recette) pudete usà prudigi ottendu di pudessi prune o prunes smoked, solu tenete esse imbullatu in acqua fogera durante 10 minuti, sguassate l'acqua, sguassate l'osci è chop (o ùn murite).

French, dessert, prugna

Ingredients:

Preparazione

U ciruelas sò lavati, siccati, cut in almenu, è caccià l'osse. Avemu bisognu di una forma refractaria di medie fonda, a so lubricate cù oliu è mette à a meza di u paghjola.

Facemu una pasta licenza di farina tamanta, ova è latte cun crema. Aggiate brandy e canna (o vaniglia). Sè sicondu averete u zuccheru. Pudete imbercà u mezificatore di a pasta, ma à bassine veloce, perchè ùn deve esse micca malva.

Fate u prucessu di prugna in a forma à u puntu chì u so barrica hè solu spiega per esse e mandà a forma da u klafuti à u furmellu pre-furnitu. Focu à una temperatura di 200-220 gradi C per 25-35 minuti. Prima di taglià in porzioni assai frigiati. Vi siramu cu cafè, cava chloe, u vinu dolce di muscat.

Dessert gelatina di vinu di prune

Ingredients:

Preparazione

Ammettini (1-2 per sirinu) saranu tagghiati, sguassate l'ossi è ponu in a chjassi. Disolvii a gelatina in u vinu di prune, curpisce è purpi in pienu. Dientimu in a frigorifera finu à ch'ella hè sicura è solidificatu. Avemu servitatu cù ligumi di ritagliu refrescante, cocktail, ligere vetroso.