Moda capelli 2015-2016

Nantu à e catamarani ci hè una varietà: Spuntaneita, spontaneity, spéciale è sportisticità in Francia, hè quella chì pudete scritta bellu l'abbundanza di capelli, chì hè statu presentata da i diseggiani à u publicu. È hè veru, sta staciuni u guru di a moda industriale pruvò più forte chì mai, perchè e donne di a moda ùn anu micca bisognu di sacrificà cunsulazione per un nome di una impeccatura.

Bonu, accumpagna di e novità di u castagnu di a moda per u vittime-invernu 2015-2016, femu selezziunate i favori è stabiliscenu i nostri priabili privati.

Chì bòcciuli serà in moda à 2015-2016?

Blushing nose è eicci da u friddu - spoof anu, ancu u maquillaje più impicevuli. E ùn hà micca dettu chì esse ghjucatu in tempu frio è ventu senza una testa hè solu periculu per a salute. E perchè stu sacrificiu, quandu ci hè una sposta par l'opportunità per piglià un capricci cellu è di moda, chì risponde à i tendenzi principali di a stagione 2015-2016:

  1. Un accessori praticu è universale - un casu in moda in u vaghjimu è invernu 2015-2016 resta in a tendenza. Hè assicurata perfettamente cù qualsiasi ind'i presti senza vestizione di l'uttene, sia un capo di pelle o una ghjunta sportiva à u ghjuvellu - un cascu liggeru solu addunite in armunia l'imaghjini è cali è u so propiu. Hè nutate chì questa edizzioni serà da dumandata a tagliu tagliu incù ghassi grossi è finosi, eseguitu in un scopu di culori cusì tranquillu.
  2. Fur hat . Un boom di veru furione hè aspittatu à i fashionisti di sta stagione. I distinti principali si ponu offre e donne in l'invernu è u verghjenu 2015-2016 per vede à i modi di viscotta di moda è eleganti, è à mudelli di capelli cù un mudellu più dispunibule. In a tendenza saranu capelli fur furunu, fatti in i migliori tradizzioni di i 70 anni di u seculu passatu. Scupperzi cù earflaps e un bonnet ùn perderanu micca pertinenza. Inoltre, basatu nantu à i previsioni, pò assicurà chì i capelli di u liceu seranu in cunsideratu speciale. Tuttavia, ùn hè necessariu di sceglie un capicucariu fattu di furia. Quandu a tendenza di l'ultimamente di cunghjuntà e fattura anu trova a so cuntinuazione ora.
  3. Felt hats . E capelli eleganti è luxurii sò ritorni in moda. Certu, questu hè micca un caprettu chjusu, un capu hè assai, assai piacevule di a scelta di l'outerwear. E cù u stilu, in u casu di un caprettu, hè impurtante micca di esse sbagliata. Questa stagione, vi deverà attentu à i bowlers stylish, mudelli anchi è cowboy, chì parevanu immubiliare nantu à e chicchi straggioli.
  4. Berets . Indubbiamente, risposta a quistione, quale mudelli di cascia sò in moda in u vaghjimu è invernu di u 2015-2016, ùn hè micca impeditu di micca di qualificà di cazzini. Questa stagione, l'accunciatu tornò una rigidez primiguale caratteristica, ma ùn hà micca diventatu menu elegante è bella. I cunnuscenza di i classici sò felice cù l'babba bianca o bianca, è ancu i prudutti di a paleta pastel.
  5. Kepi . L'imaghjini in u sportu o stile di u calendariu di sta stazzione di u disignu offerta à cumpiarà un caprettu stylili cù visor. Comu prima, a cima di u Olimpu di moda ùn mancanu tappeti classic.
  6. Caps with bubo . Divertente è fervente nantu à e so casche in moda cù voltezza voluminosa. Tali mudelli sò sbagliati cun giacceri, abate, ski suits. Hè nutate chì una popularizazione spiciale sta staghjoni diventeranu una capanna stylish con una viscosa grande è una piccula burbuila.
  7. Cappelli Jockey . Damasni valenti è oghje ghjovani pò pruduzzione cù stu mudellu assai interessanti, quasi semisu di un casco di rimanistu.