Calzature in autumn-winter 2014

Hè calzature sò una parte incredibuli impurtante di u nostru mudellu. Oghje pò pudemu sente a parolla chì a ropa pò esse prezzu è semplice, ma i scarpi sò sempre in a furmazione ottima pussibuli, postu chì ghjè in parechje modu un indicatore di a nostra prusperità, ancu di sentenzi d'stile . Per u pezzu di u vaghjimu è l'invernu, hè incredibile impurtante chì i vostri ponti sò qualità è cunfortu, postu chì hè in questu tempu chì i gurnate necessanu calidez è prutezzione più ca maiò. Ma hè ghjenarale difficultà per esse decide quale calce per elettu . Dopu tuttu, e st'offerti offre una bella scelta, da quale l'ochji eranu, ma micca tutti i mudelli presentati in i finestri sò digne di esse misurati. Cumpiemu un modu più detallatu à quale sapere per andà in a tempesta di l'oghje è invernu 2014-2015, per sapè cumu à circà u primu à a tenda.

Moda in i 2014 calzini d'invernu

A scala di u colore. Tutti sapemu quantu impurtante hè di sceglie i culori giustu in a robba - questu quasi un cinquanta per centu di u successu di l'imaghjini. U calzate in stu sensu ùn hè micca esvenzione. Cusì, cullà i vostri vostri mantelli stilini per u vaghjimu è l'inviu di u 2014, ci vole à cunsiderà quelli sfumature issa in moda. Di sicuru, u varievu neutrali classicu, chì includenu culori neri, bianchi, grisici è marroni, hè sempre moda, ma sta stampa di u disignu chjamanu à prestu à cura di i sapori più brillanti. Una orquidea brillanti, u cobalt profunnu, rosso sexy, u amaru posittivu, rosatu chjucu, sangria noble, chinu di cuncei è cipressi ... in questa paleta rica hè definitu unu per elettu.

Tacchi. Certu, ùn pò micca piglià è ùn ne scurdate micca i tacchi, perchè ogni parte di a zitella deve almenu un paru di scarpi in tacchi in u vestitori di ogni nella, perchè stanu a trasfurmà a donna. Sta staggione à a moda di eleganti è classica, chì in ogni modu aghjunghjenu l'eleganza è a feminità. Inoltre una di e tendenze principali di i scarpi di moda per a tempesta di l'oghje è invernu 2014 serà un scapu falatu. Hè stata sorella assai uriginaria è moderna. U calzariu nantu à u quali taleddu pò esse suldati quelli chì ùn sò micca teme l'esperimenti. Inoltre, a moda hè ancu tacchino, carnations, chì ùn sò micca cunsigliati per vèstinu, se ùn avete micca masterizatu l'arti di caminari nantu à i tacchi in l'eccellenza. In addition, in a tendenza stampata tacchi in stile retro è grande tacchino massiu.

Platforma è wedge. In u 2014, in i bagnani di e donne per a tempesta d'oghje è invernu, ùn solu u punteddu, ma ancu a fette, è dinò a pianta serà populari. In i cullezzione di u disignu, pudete vede una larga varietà di mudelli di scarpi in u ziglista, chì sò ste calzarii eleganti, e sportivi è stivali, è botta d'argentu. E stivali nantu à a piattaforma, in quale un pocu di cugliunia hè cumminata cù a femminile è e nota di un stile sportiva, anu diventatu una moda chjula di sta stagione.

Materiali. In parechji cullettivi ponu truvà ghjunti fatti di parechji modi completamente distinti, ma u più chjaru in questa stagione si tratta di patimentu di culore. Sembra increiblemente chic, originale è invariably attracts looks. In più di u travagliu in patentu hè ancu una cucire matte è suede, è tessili.

Decor. E l'ultimu a mente di esse l'elementi di decoru. In 2014, i bè calzini pà u vaghjimu è l'invierno pò esse accumpagnatu da attrazzu. In questu casu, ùn hè micca necessariu per esse a natura pratica. Pò esse è stivali nantu à u cordondu, è, per esempiu, eleganti i sapori sharp sharp-nosed. Inoltre, i elementi principali di u decoru seranu sequins spumanti, pedate grossi è strisce, ricami è una varietà di tissuti.

In a galerie, pudete vede foto di scarpi pè u tempiu di l'oghje è invernu di u 2014, per imagine più chjaramente in tuttu.