Calzature, senza backs

In a stagione di primavera è stasira, i brands in ponti di calzature ponenu mudelli di moda in una nova tendenza: calzini cun u piu. Ùn sò micca nantu à slippers è beach flip flops , ma à rigali pezzi veri chì ponu esse disposti in gala avvenimenti è partiti. U nomu di i scarpi senza puttane soce à i nostri ori assai esotesi è si pronunzianu "mula" (da u latinu "mulleus" - pensatore). L'historiadores di a moda argumenu chì i muli antichi èranu purtati da i rumani chì anu studiatu filosofia è altre scienzi. Puderete, i scarpi senza sapori ùn sò l'arrabbiari in Orienti è in Europa, induve eranu chjamati "babushi".

Oghje chì anu un pezzu apertu sò spessu referenu com'è "clogs".

A lista

A stu mumentu, i muli sò rapprisentati da parechje marche. Louis Vuitton allora i scarpi cun u pappagallo di denim è una sola di legno, Dries van Noten - mudelli di tela cum'è i ghjetti, Marc da Marc Jacobs - slippers exquisite nantu à tacchi, è Rochas Resort - calzini stylish made di cuir marrone.

Sicondu e funziunalità di u disignu, i muletti è i zoccu pò esse diventatu cù a splutazioni in gruppi:

Tutti sti mudelli cumprenanu perfetta à u vestitori d'uttenne è pò esse usatu in issi rutti di ghjornu è stretti.

Cù que purtari calzature di donna senza volta?

Secondu u mudellu di i scarpi, pò esse cumminati cù diversi buttreghi. Muli classificate classificate nantu à u hairpin sò dispresibuli per esse disprezzati cù trousers è faldere stritti. Sabot in suli grossi vi aiuterà per vestiti in etno stile, è tessili tessuti cù ricchettu rico sarà una bona addiziunione à a sera di notte. L'ùnicu chì deve esse abbannunatu hè da jeans cun una longa lega. E stanu sempre stati presu cù u talellu è i scarpi, chì causanu assai inconvientenza.